Hej Aminoer. |
Har du fået løst din opgave?
Prøvede at sende dig en privat besked, men det var ikke muligt. Kontakt mig gerne hvis du er interesseret i et tilbud :)
Hej Aminoer. |
Har du fået løst din opgave? Prøvede at sende dig en privat besked, men det var ikke muligt. Kontakt mig gerne hvis du er interesseret i et tilbud :)
|
Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna
Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *
Hej Martin, En pressemeddelelser koster alt fra 200-4000 kr. Det eneste du skal sikre dig er at den bliver lavet af en journalist, alt efter erfaring, rådgivning osv. stiger prisen jo på dem. - det er ikke i sig selv så svært at skrive en pressemeddelelse, jeg ved at Casper schneiderheit har gjort det selv. Det svært at ramme medierne, da du enten skal have en rigtig god nyhedsværdi, eller skrive på en måde der fanger den enkelte katagori af mediernes interesse. |
Hej Martin Har du selv en sjov/god vinkel på en historie om kasketter? Det skal være interessant for medierne, før de vil bruge tid på det. Idé: Nyt og sjovt slogan til et politisk parti samt efterfølgende salg til dem til deres sommermøder. Det er agurketid og de underligste politiske historier kommer for en dag. Hvis du kunne få en toppolitiker til at have din kasket på i medierne, var det måske en idé? Michael |