Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PacSoft, Mac og Zebra Labelprinter

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så er der jo ikke meget hjælp at hente her :-)

Jeg vil nok lige vente en omgang med at opdatere i så fald, nu hvor jeg endelig har en problemfri pacsoft, webbank og bogføring ....

Når det så er sagt, så vil jeg sige, at Zebra'en fungerer tip-top ....

Vh. Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er old school - bruger stadig webpack og bliver engang imellem krævet 4,5kr pr. manglende EDI - andre gange ikke?!?! 

jeg vil gerne have "opgraderet" til pacsoft, da jeg har MAC som primære computer. Men skal jeg til at købe ny printer? (labelprinter) hvis jeg vælger denne metode? 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard, 

Du kan sagtens printe 'labels' ud på en almindelig A4 printer, det giver blot lidt ekstra arbejde med at folde arket og putte det i en selvklæbende pouch.

Fordelen ved en labelwriter er oplagt, hvis du sender større antal pakker - man en sædvanlig A4 printer kan sagtens gøre jobbet.

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten / OCEAN eCommerce:

Hej Richard, 

Du kan sagtens printe 'labels' ud på en almindelig A4 printer, det giver blot lidt ekstra arbejde med at folde arket og putte det i en selvklæbende pouch.

Fordelen ved en labelwriter er oplagt, hvis du sender større antal pakker - man en sædvanlig A4 printer kan sagtens gøre jobbet.

Hej Morten - tak skal du have..

Jeg bruger alm. labels nu, nogle gange bliver jeg bonget for EDI-manglen, mens andre gange gør jeg ikke, uden at jeg laver ændringer i måden hvorpå jeg printer..

Jeg har kontaktet PostDanmark om anmodning om at blive Pacsoft kunde, men har INTET hørt fra dem..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bruger selv et setup med samme printer og labels i 102*192mm
Det billigste sted jeg har fundet labels i dette samt 107*190mm er hos etiketlageret.dk
Direkte link http://www.etiketlageret.dk/shop/fragtetiketter-120c1.html

Som alternativ til PacSoft kan jeg anbefale Consignor som findes i en gratisudgave til de som sender max 300 pakker årligt, og ellers koster fra 149,- om måneden, og kan sættes op til at benytte stort set alle transportører der findes i DK

 

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra København
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 11
Fra  gKompagny Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - tak for link! Kan dog se at man virkelige skal købe mange labels før det giver mening kontra priserne hos Unifaun.

Mvh
Gunnar 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)