Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PacSoft, Mac og Zebra Labelprinter

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

PostDanmarks nye PacSoft kører på Mac ! Men er der nogen, der har erfaringer med, at få Mac til at printe labels på en Zebra GK402D labelprinter ?

Tak for alle tips ...

Vh. Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke erfaringer med den labelprinter du nævner, men har prøvet at printe labels ud med almindlige laserprinter fra PacSoft på Mac. Det virker super nemt, og godt! Man tilføjer bare en printer (Enten laser, eller labelprinter) Også printer man sin/sine labels ud. Super nemt, jeg mener ikke at der er den store forskel fra en labelprinter og en laserprinter. Man gør det samme, tilføjer printeren inde i Packsoft, også printer man bare labelen ud. :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry

Fra København
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 11
Fra  gKompagny Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder også i samme situation. Jeg har snakket med Pacsoft supporten, og de var ikke engang klar over at Zebra maskinen ikke umiddelbart understøtter Mac. (Lidt spøjst når nu Pacsoft er deres løsning til Mac-kunder :-/ )

Jeg kan se at der findes en CUPS driver til Zebra'en, men om den virker ordenligt skal jeg ikke kunne svare på.

Jeg sidder nu og leder efter et alternativ, men indtil videre har jeg ikke fundet noget der kan gå helt op (eller over) de 105x190 mm som Pacsoft kræver.

I øvrigt koster Zebraen næsten det halve af hvad Unifaun tager, hvis man søger lidt…

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg endte med at springe ud i det - Købte Zebra'en hos Proshop til halv pris, tilsluttede den til min Mac, lavede en dobbelt espresso og lukkede øjnene ....

Til min store forundring, så fungerer det hele fantastisk med Zebra'ens egen software - det var ikke nødvendigt at gå omkring CUPS.

Så jeg kan kun anbefale denne løsning ....

Vh. Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra København
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 11
Fra  gKompagny Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Top - tak for modigheden, nu hvor Post DK ikke evner at vejlede her.

Når du skriver Zebraen egen software, er det så fordi de leverer en Mac-driver - trods alt, eller er det fordi du bruger den i OS-X understøttende driver (hvilket vel så ER CUPS … eller hvad?)

Tænkte på om du har varenummeret på de store labels også (105x190)?

Jeg kan se at det koster 165 svenske kroner at få sendt én rulle fra deres webshop (Post DK/Unifaun), så en alternativ dansk leverandør ville jo være at foretrække. Dog kan jeg ikke finde disse labels nogle steder :-/

På forhånd tak!

Mvh

Gunnar

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gunnar, jeg kunne heller ikke finde labels i DK, så jeg endte med at bestille direkte i PacSoft og bide den heftige fragtregning i mig - du kan dog glæde dig over, at det er svenske kroner !!

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra København
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 11
Fra  gKompagny Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at søge I DK efter du har fået Zebras varenummer på disse labels? Vil du evt. ud med varenummeret? :-)

Fra København
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 11
Fra  gKompagny Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Spiller Zebraen stadig efter Mountain Lion, eller er du ikke hoppet ombord i denne endnu?

Mvh
Gunnar 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gunnar, jeg er ikke hoppet på løven endnu - har du oplevet problemer efter opdatering af dit styresystem ?

Vh. Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra København
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 11
Fra  gKompagny Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke købt Zebra'en endnu - men ville gøre det. Så slog det mig bare, at der måske var knas med 10.8 - det har jeg oplevet med en række andre ting nemlig.

Mvh
Gunnar 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)