Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Car Wrapping

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Fra  tøjmærke Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret godt i svare. Min morfar kan fx. Lave nogle forskellige plader til mig som jeg kan øve mig på (Car Wrapping) og solfilm er jeg småt begyndt på sammen med min far. Det ser godt ud men man skal sgu være omhyggelig med rengøring af ruden.

Tilmeldt 6. Jul 11
Fra  tøjmærke Skrevet kl. 16:35

Remydk

Har du det program hvor alle biler er i, så det er nemt at monter og ikke selv skal skære solfilmen. Og så bruger en skæreplotter

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:55

Det er et program man skal købe sig til.
Der er en del producenter af disse bil-pakker med målfaste tegninger af alle bilmodeller.
Men indholdet af dem kan variere. De koster fra omkring 3.500 kr. eks. moms plus et årligt gebyr for opdateringer.

Prøv f.eks. at tage et kig på dem der er på sign.com: http://sign.com/Bad_Wrap319.asp

Skæreplottere, solfilm m.m. kan du købe dig til hos nogle af de danske forhandlere:

- Igepa (www.nwd.dk)
- Vikiallo (www.vikiallo.dk)
- LMT Gruppen (www.lmt-gruppen.dk)
- CC & Co. (www.ccco.dk)

En del af disse afholder også kurser i forskellige former for folier og solfilm.

/Jesper

Tilmeldt 6. Jul 11
Fra  tøjmærke Skrevet kl. 13:55

Tak for det Jesper.

Tilmeldt 6. Jul 11
Fra  tøjmærke Skrevet kl. 13:55

Jeg håber i svare hvis jeg engang får flere spørgsmål.

Tilmeldt 6. Jul 11
Fra  tøjmærke Skrevet kl. 13:03

Hvilke folier er det bedste at bruge til indpakningsfolie til biler og hvad er det bedste til vinduer?
Kan i give et link til en prøve pakke med indpakningsfolie til biler til en ok pris, så jeg lige kan prøve. Har kigget lidt på hjemmesiden foliekniven.dk
200 cm x 152 cm til 751 kr. ( MAT hvid )

Er det billigt? Men det er jo noget dyrt folie.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:23

Du bliver nødttil at kontakte nogen af dem jeg allerede har givet dig links til. Dine spørgsmål begynder at blive noget mere avancerede og ihvertfald ikke er noget du finder den store hjælp til herinde på Amino, hvor det primært handler om iværksætteri.

Du kan eventuelt prøve at søge om brugeroprettelse på www.skilteforum.dk . Der sker ikke meget derinde, men der er da en del af os som er i branchen som er brugere derinde. Så der kan du få noget mere kompetent hjælp end herinde på Amino.

Og ja, professionel bilindpakningsfolie er ikke billigt, hvis det skal være i orden. Jeg har set nogen stykker hvor man har prøvet at wrappe biler med nogen af de billigste folier man kan få - og det ser også ud derefter. Så uanset hvor dygtig man end er, så er folien helt klart den afgørende faktor for resultatet.

/Jesper

Tilmeldt 6. Jul 11
Fra  tøjmærke Skrevet kl. 16:38

Tak for det Jesper :-)

Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:51

Måske lidt sent at svare. Men allerede nu så er du ude på alt for dybt vand. Hvis du overhoved ikke har noget erfaring med nogen af delene så kan du jo heller ikke starte op for dig selv. Har læst hele debatten igennem og du burde starte med at tage uddannelsen som skilteteknikker. Det en svær branche at komme ind i og kun de bedste bliver. Mange bliver hurtig sorteret fra på grund af dårligt arbejde.

Tilmeldt 15. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:11

Hej. Jeg afholder kursusér i nordjylland. se mere på Solfilmsmontering.dk

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)