Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan emailer jeg 200 faktura til 200 forskellige modtagere med 200 forskellige vedhæftede faktura filer ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en kunde som vi konverterer data for og udskriver faktura til deres kunder 4 gange om måneden 200 per gang, det er 200 forskellige kunder som har 200 forskellige email adresser og de skal pudsigt nok have hver deres faktura fil

 

findes der et simpelt værktøj hvor vi kan lave have deres mail adresser i noget template system, og så blot vælge den vedhæftede filer og trykke send 1 gang ?

 

Lige nu bruger vi outlook men det tager omkring 2 timer at lave manuelt.

 

Wichuda

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wichuda

I kunne overveje, at få jeres kunde til, at oprette en E-conomic konto og anvende abonnement modulet. Dermed kan alt det du skriver automatiseres (ex. lav et abonnement der fornyes 4 gange om måneden, opret kunderne, opret produktet de køber). Men til gengæld så vil der måske heller ikke være noget arbejde for dig/jer længere da kunden nu ret simpelt selv kan gøre det.

Alternativt opretter du/I et regnskab for firmaet i E-conomic og gør det for dem og dermed sparer de 2 timer du skriver i bruger hver gang nu.

Mvh. Jannik

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Via E-Conomic's API er det også muligt at oprette fakturaer, hente PDF'en og sende en mail hvor den er vedhæftet i - E-Conomic kan vist også automatisk sende en mail ud med fakturaen i.

Jeg har lavet et mini-shopsystem hvor jeg opretter kunder + faktura og automatisk sender dem ud, så det er helt klart muligt at automatisere - såfremt i bruger E-Conomic.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Hvis det er sådan at du vælger e-conomic løsningen har vi lavet et modul der gør det muligt at sende jeres fakturaer ud med egen emailadresse som afsender - enkeltvis eller i et interval. Dette kan du ligeledes gøre med tilbud og ordrer så kunderne kan besvare tilsendte. :)

Samt tilføje en tekst i den mail du fremsender.

Hvis du er interesseret er du selvfølgelig velkommen til og ringe 7025 7600 eller mail mhp@scan-soft.com

Mvh

Morten

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge flette-funktionen i Word - her kan du have alle dine felter (adresser, beløb osv). Der kan man også sende som e-mail. Desværre kan du ikke vedhæfte filer, men spørgsmålet er, om det er nødvendigt.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey igen :)

Vores modul også kan køre sammen med andre ERP systemer, såfrem at det er muligt at trække fakturakunden emailadresse ud og fakturaen.

mvh

Morten

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Wichuda:
Lige nu bruger vi outlook men det tager omkring 2 timer at lave manuelt.

Det er da ok hurtigt... Men selve udsendelsen kan godt laves automatisk hvis I ikke benytter e-conomics.

Det kræver når I gemmer fakturaen at den kan nemt tilknyttes den enkelte kunde.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har for et par måneder siden konstrueret (programmeret i VBA) et system, der ligner det du efterspørger.

Det er baseret på Microsoft Office-pakken, hvor kundedata - herunder e-mail er lagret i en Excel fil. Grundlaget for udsendelsen (rykkerdata) er ligeledes Excel-filer i det nævnte tilfælde - men kan også være en anden filtype - men den enkelte fil identificerer kunden via en kundenr. Dette anvendes så til opslag i kundedata.

Rykkerdata vedhæftes og forsendes via Outlook.

120 rykkerdatafiler blev afsendt på 2 minutter. Det blev der tidligere anvendt 4 timer til i den pågældende vikrsomhed.
Prisen var kr. 2.000,- + moms

Mvh

Peter Braagaard
www.supertekst-it.dk / pb@supertekst-it.dk

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Som det er nu, bruger vi outlook, fakturaen ligger som PDF den har vi lavet i forvejen, vi har en template vi bruger til hver kunde, tak for bla bla mvh osv. så copy paster vi deres mail adresse fra et ark, og drag and drop deres faktura, og trykker send,  den process tager ca 2 timer,  selve faktura udarbejdelsen tager 3 dage på de 200 kunder, der er mange variable udregniner, som måske economics kan det vi skal bruge.

men hvad har du af forslag ellers ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)