Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det være rigtigt jeg skal betale 1800,- pr mdr for en serverløsning?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har netop åbnet en hjemmeside, smykkebazar.dk, en hjemmeside, hvor der vil være en del trafik og mange billeder der lægges op hver dag.

Jeg er slet ikke ekspert på området, men har lige nu min server hos Dandomain. Prisen er 1800,- pr mdr for en hosted server.
Jeg kan få en virtuel server for 549,-. Men skal så selv betale for opsætning til server 3500,-. Og derefter skal jeg selv sørge for Backup.

Jeg kunne godt tænke mig et godt råd om hvor man kan få hosted sin hjemmeside, til en okay pris, og hvor sikkerheden er god. Og hvor backup er inklusiv. Hvis muligt.

Nogle gode råd?

Mange hilsner,
Annemette

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 10:14

Hej Annnemette,

Jeg kan anbefale Azero.dk, som jeg benytter til et par af min hobbyprojekter.

De leverer en stabil forbindelse, hurtig responstid og komplet backup mv. til en fornuftig pris.

Mvh.

Michael Boenstedt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:23

jeg stod også med deres webhotel før og skulle flytte over på server da der nærmeste ikke måtte komme mange flere mail eller et par billeder mere , jeg valgt dog flytte i stedet for et stort webhotel som svare i størrelse til deres server plads og kan klare trafik og de sørger for alt og prisen er helt fair hos dem

jeg købte stort pro webhotel hos  meebox.net https://meebox.net/da/webhoteller/professionelt-webhotel jeg valgte deres pro webhotel og husk du kan altid opgradere hos dem vis du skal have ekstra plads med mere de har en super flink suport og flinke og svare altid hurtigt .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 10:23

Med hensyn til Backup kan vi godt hjælpe dig. Vi har nogle af danmarks billigeste backup priser til virksomheder.

Du kan se mere info på www.dansave.dk

Inkl i prisen er der gratis setup og support.

Du er velkommen til at sende mig en PM eller skrive en mail til nikolas@dansave.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 10:31

Hej Annemette

Som du selv skriver har du brug for en hosted hjemmmeside - ikke en hel hosted server. Du kan få prisen ned med faktor 10-20 pr. måned.

Det er der masser der kan levere hjemmeside hosting inkl. DanDomain, men jeg villle vælge nogle andre end dem.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 10:32

Hej Annemette. 

Ummidelbart syntes jeg det er en smule kostbart for den hosting du har i øjeblikket. Jeg vil anbefale dig at kigge efter en løsning hvor du ikke nødvendigvis behøver at starte med et kæmpe server setup, men hvor din hosting har mulighed for at skalere/vokse sammen med dit besøgstal der stiger. 

Normalt er det ikke pladsen der er problemet i forhold til prisen, plads koster simpelthen så lidt. Det er mere trafikken, og mængden af sessions du har kørende på sammetid er også relevant i forhold til dit server setup. Derfor er mit råd at finde noget skalert bart. Og jeg tror godt det kan fidnes billigere end til 1800,- pr. måned. 

Det ser ud til du har gjort klar til rigtig mange produkter, så det skal nok blive en success. Godt koncept du har dig i hvert fald. :)

Simon

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 10:47

Hvis det bare er en hosted hjemmmeside du skal bruge så er jeg sikker på at meebox.net kan hjælpe dig. Big Smile 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49

Det virker lidt overdrevet med egen server. Har du nogle estimater på plads behov og trafik i GB, så kan vi bedre hjælpe dig.

Et webhotel pro med 35GB plads og 500GB trafik koster 199 kr. om måneden hos mig.

Ud fra hvad jeg kan se hos dandomain skal du betale for trafik ud over de 1800 kr.

Er eller bliver dit behov større kan vi lave et større webhotel, eller flytte hjemmesiden til egen server.

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 14:02

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 15:24

Har du brug for en hel server selv?

Skal du ikke bare have en lille webhotel hos One.com eller UnoEuro?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)