Jeg har netop åbnet en hjemmeside, smykkebazar.dk, en hjemmeside, hvor der vil være en del trafik og mange billeder der lægges op hver dag.
Jeg er slet ikke ekspert på området, men har lige nu min server hos Dandomain. Prisen er 1800,- pr mdr for en hosted server. Jeg kan få en virtuel server for 549,-. Men skal så selv betale for opsætning til server 3500,-. Og derefter skal jeg selv sørge for Backup.
Jeg kunne godt tænke mig et godt råd om hvor man kan få hosted sin hjemmeside, til en okay pris, og hvor sikkerheden er god. Og hvor backup er inklusiv. Hvis muligt.
jeg stod også med deres webhotel før og skulle flytte over på server da der nærmeste ikke måtte komme mange flere mail eller et par billeder mere , jeg valgt dog flytte i stedet for et stort webhotel som svare i størrelse til deres server plads og kan klare trafik og de sørger for alt og prisen er helt fair hos dem
jeg købte stort pro webhotel hos meebox.net https://meebox.net/da/webhoteller/professionelt-webhotel jeg valgte deres pro webhotel og husk du kan altid opgradere hos dem vis du skal have ekstra plads med mere de har en super flink suport og flinke og svare altid hurtigt .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ummidelbart syntes jeg det er en smule kostbart for den hosting du har i øjeblikket. Jeg vil anbefale dig at kigge efter en løsning hvor du ikke nødvendigvis behøver at starte med et kæmpe server setup, men hvor din hosting har mulighed for at skalere/vokse sammen med dit besøgstal der stiger.
Normalt er det ikke pladsen der er problemet i forhold til prisen, plads koster simpelthen så lidt. Det er mere trafikken, og mængden af sessions du har kørende på sammetid er også relevant i forhold til dit server setup. Derfor er mit råd at finde noget skalert bart. Og jeg tror godt det kan fidnes billigere end til 1800,- pr. måned.
Det ser ud til du har gjort klar til rigtig mange produkter, så det skal nok blive en success. Godt koncept du har dig i hvert fald. :)