Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det være rigtigt jeg skal betale 1800,- pr mdr for en serverløsning?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er alt for dyrt... Du kan få en under 1000 kr hos fasthost.co.uk eller hetzner.de Big Smile

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 15:58

daltoni:
Det er alt for dyrt... Du kan få en under 1000 kr hos fasthost.co.uk eller hetzner.de Big Smile

Jeg ville vælge en dansk IP, hvis målgruppen er dansk.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 16:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal ikke tale ned til nogen, men jeg vil nu alligevel forsøge at gå analytisk til den og forsøge at komme frem til hvad du har behov for, i stedet for at antage ting eller blot give dig et tilbud uden at ane hvad du reelt har brug for. Vi laver i øvrigt ikke andet hosting end et lille bitte gratis webhotel som absolut ikke er egnet for dit brug. 

Om du har behov for en hel server selv eller om du godt kan nøjes med shared hosting, kommer naturligvis an på hvor meget trafik du har på din side. 

Hvis din side har rigtig meget trafik, så kan det give mening at have en dedikeret server. Prisen på 1800 om måneden er svær at kommentere på uden at vide, hvad den præcist indeholder. Men hvis der er tale om en managed server hvor du ikke selv skal tænke på backup, patching, daglig drift mv. så er prisen ikke så gal. Hvis du betaler 1800 alene for hosting uden nogen servicering, så er det bestemt i overkanten - også for en maskine på dansk jord.

Folk taler ofte om mængden af diskplads og trafik der følger med et webhotel - og hvis det da bare var den eneste bekymring man ville have, så var det godt nok nemt at finde et webhotel. Men langt de fleste, hvis ikke alle, udbydere af webhoteller snakker om "ressourceforbrug" og misbrug af samme. Et meget luftigt begreb som ingen af dem bryder sig om at specificere andet end "individuel vurdering" og lignende. 

Så det kan være meget godt at købe et webhotel med 200 GB plads og 1000 GB trafik, men hvis de så samtidigt har en regel om ressourcer der gør, at du udøver "misbrug" hvis dit site bruger mere end 5% af netkortets kapacitet eller diskens I/O kapacitet eller hvad det nu måtte være, så er det komplet ligemeget med de specifikationer.

Nå, men nok om webhotellerne. Lad os finde ud af hvad du har brug for til dit site. Det er forståeligt at du formentlig ikke har lyst til at poste sådanne tal på Amino, men du er meget velkommen til at sende mig en mail på fbh snabela helpsoft.dk (skrevet sådan, for at undgå spambots), som indeholder dit antal af hits pr dag. (dvs. ikke antallet af unikke besøgende, men antallet af pageloads) og hvis du ved det, mængden af trafik i gigabyte/måned - så skal jeg komme med en uvildig og ærlig vurdering på hvad du har behov for. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 22:46

Hej,

Ja, det handler jo meget om hvor meget trafik/GB jeg bruger hver måned.
Men hvordan finder jeg ud af det?
Hjemmesiden åbnede i mandags, Jeg har googlesporingskode på, jeg ved ikke om det er brugbart.
Kan man se et sted hvor meget siden bruger trafikmæssigt i GB?

Mange hilsner,
Annemette

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:13

Hej Annemette

Jeg nægter at tro du bruger i nærheden af nogen trafikbegræsning der betyder noget som helst.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)