Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sort ventilator ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
  Nu forsøger jeg mig altså med en lidt underlig forespørgelse herinde - men jeg har kigget over alt og nu må krydser jeg fingre for at der er nogle herinde som kan hjælpe:

Jeg leder efter en sort ventilator - sort ikke stor. Sidste år så jeg nogle et eller andet sted, som jeg selvfølgelig ikke kan huske hvor var.
Det var nogle bord-ventilatorer, men i stedet for de traditionelle kedelige plastik 100/200 kroners dimser, så var de lavet lidt i retro-stil. De fandtes både i metal, blank chrom og sort. Det kan godt være at jeg husker helt forkert, men jeg syntes faktisk at kunne huske et eller andet i baghovedet med at det var OBH som lavede dem. Jeg har dog efterfølgende googlet nettet fladt for OBH-ventilatorer uden videre success, så det var nok ikke OBH alligevel.

For et par uger siden så jeg chrom-udgaven i IKEA. Den stod ved en skranke og blæste på ekspedienterne. Begejstret spørger jeg selvfølgelig om de også har dem i sort - hvorefter ekspedienten må krybe til korset og fortælle at de desværre ikke sælger den slags, men de brugte den frem for deres egne, da den var bedre (....?). Vedkommende vidste ikke hvor den oprindeligt kom fra, så det var ikke til meget hjælp.

Men er der nogen af Jer, som kan nikke genkendede til den type ventilator og ligefrem kender et sted hvor man kan købe dem i sort?

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:58
  Desværre ikke.

Den jeg er på jagt efter er i metal - men lakeret sort. Nærmere beskrevet, så er den i noget a-la retro-stil. Den ligner lidt en mini-udgave af de helt store ventilatorer man havde stående tilbage i 50/60''erne.

Jeg ved ikke om beskrivelsen hjælper....
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:35
har du prøvet Imerco, kop&kande, inspiration og den slags butikker ?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:42
  Brian,

Yep - uden held....

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 17:55

Alt om både i Danmark

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:53
  Surprice surprise - det viste sig faktisk at det var OBH Nordica som havde lavet den sorte ventilator som jeg så.
Men de laver den ikke længere i sort - kun i chrom. Den kan pt. fås i bl.a. Kop & Kande.

En anden lidt interessant ting er, at hvis man går ind og søger på sort ventilator på Google, så kommer denne tråd frem som nummer ét .

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)