Hvis du mener at der er et forretningsgrundlag i at klippe hunde og små børn i Værløse, så go for it.
Et godt navn kunne være Utopia!
At starte op indefor et fagområde, uden at have de basale faglige forudsætninger virker lidt hovedløst. Især i en branche der har svært ved at tjene penge.
Mit råd er at du dropper din ide, og bruger dine kræfter og penge på et andet projekt.
Uanset om der mangler frisører eller ej i Værløse, er det en dårlig idé. Problemet er din indstilling til projektet. Bare fordi du keder dig...? Hvad sker der så, når du keder dig igen? Det er ikke den rette indstilling til livet som iværksætter og projektgennemførelse. Du må finde ud af, hvad du brænder for og ikke hvad der mangler i Værløse.
ja jeg tænkte at kombinere hunde klippere og rigtige klippere ansætte en øst europeier og så klipper vi, investering er minimal, udgifter minimale, hvis man ansætter personale på vikar fast løn basis?
jeg køber også en stor bernrad hund i denne uge, så tænkte at den kunne jo står i butiks rude og vinke og tiltrække kunder?
Vil helt sikkert også sige, at det er den forkerte indstilling/forkerte grundlag at starte en virksomhed på.
Det er HÅRDT at være iværksætter og hvis man bare har en shop fordi man keder sig, så kæmper du heller ikke samme kamp, når det er lidt trængt i kundekreds mm.
Har nu været iværksætter i 7 år, så ved hvad det handler om, har både oplevet konkurser og store successeer.
Har nu 5 virksomheder som kører godt og omsætter fint hver især. Jeg kan meget lidt selv, men det er mig der bestemmer jeg kan kontrollere personalet meget godt og ved hvordan man opretter virksomheder.....?
ja jeg tænkte at kombinere hunde klippere og rigtige klippere ansætte en øst europeier og så klipper vi, investering er minimal, udgifter minimale, hvis man ansætter personale på vikar fast løn basis?
jeg køber også en stor bernrad hund i denne uge, så tænkte at den kunne jo står i butiks rude og vinke og tiltrække kunder?
Helt ærligt; du virker ikke specielt seriøs. Og så ansætte øst europærere.......... Du skal da nok blive "populær" i området. Hvad med at få nogle af de mange danskere i arbejde først? Nå nej.... de skal jo både have ordentlig løn og ordnede forhold....
Har nu været iværksætter i 7 år, så ved hvad det handler om, har både oplevet konkurser og store successeer.
Har nu 5 virksomheder som kører godt og omsætter fint hver især. Jeg kan meget lidt selv, men det er mig der bestemmer jeg kan kontrollere personalet meget godt og ved hvordan man opretter virksomheder.....?
Det lyder da fint og tillykke med det. Hvorfor ikke forbedre og forfine det, du har i stedet for at kede dig? Det er kun dig selv, der sætter en stopper for udviklingen af din virksomhed ved at kede dig. Mange iværksættere er igangsættende men mister interessen, når først tingene kører. Du er vist en af dem.
Jeg ville stadig ikke starte en virksomhed op på baggrund af, hvad der mangler men af passion....
det mest absurde i dette liv er at starte en virksomhed af passion! har prøvet det med min butiks kæde bobbles, varer der solgte godt i hele verden og fandtes ikek i dk, har og havde passion for sæber og natur kosmetik..... fint at brænde og have passion og 4 butikker de 4 danmarks bedst belligende og omsættende centre som ikke kører... da varerne kan ikke sælge!Man skal åbne noget der enten ikke findes helt noget innovativt noget ellers en koncept der kan sælge man kan omsætte noget........