Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, engelsk eller dansk; Gi' din mening

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står overfor at skulle starte en webshop. Det jeg skal sælge er plakater, klistermærker m.v. tegnet af mig selv. 

Som platofrm har jeg valgt shopify. Det er rigtig godt, udover man ikke kan have mere end ét sprog og én valuta.

Shoppen henvender sig både til Danmark, men især også til udlandet.

Synes du jeg skal lave hele shoppen på engelsk, kun acceptere VISA, Mastercard m.v. Eller skal jeg lave den med både danske og engelske tekster over alt, og modtage Dankort samt VISA/Mastercard.

Egentligt vil det være nemmest blot at lave hele shoppen på engelsk, men jeg er i tvivl om den kan blive godkendt af NETS, når handelsvilkår, check-out osv. er på dansk?

Hører gerne jeres erfaringer.

Mvh Kasper

Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:19

Umiddelbart ville jeg vælge engelsk og sigt på verdensmarkedet. De fleste danskere kan alligevel engelsk.

Brug feks paypal eller noget i starten der ikke kræver fast abo. pris pr mnd. Så du kun har udgifter når du sælger.

Så når showet kører med fast omsætning, så gå efter de faste produkter på betalingssiden.

Bare mit input.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville overveje en anden løsning, hvis jeg følte, at det begrænsede mig med sproget :-)

Men ellers start med dansk og lav senere en engelsk udgave. 

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 20:29

Hej Kasper. Jeg kunne godt tænke mig at se det du tegner? :) Alt efter hvad det er synes jeg da ligeså godt du kan satse på at ramme bredere, med en engelsk side.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 11:23

Hej Kasper

Nummer et ville være at kunden selv kunne skifte sprog på siden men da dette teknisk ikke kan lade sig gøre, vil engelsk være det næstbedste. Du vil sikkert miste nogle enkelte danske kunder som springer fra grundet sproget.

Såfremt Nets ikke skulle acceptere engelsk sprog på din side findes der alternative betalingsløsninger for dankort f.eks. ewire.

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)