Hej Jeg står overfor at skulle starte en webshop. Det jeg skal sælge er plakater, klistermærker m.v. tegnet af mig selv. Som platofrm har jeg valgt shopify. Det er rigtig godt, udover man ikke kan have mere end ét sprog og én valuta. Shoppen henvender sig både til Danmark, men især også til udlandet. Synes du jeg skal lave hele shoppen på engelsk, kun acceptere VISA, Mastercard m.v. Eller skal jeg lave den med både danske og engelske tekster over alt, og modtage Dankort samt VISA/Mastercard. Egentligt vil det være nemmest blot at lave hele shoppen på engelsk, men jeg er i tvivl om den kan blive godkendt af NETS, når handelsvilkår, check-out osv. er på dansk? Hører gerne jeres erfaringer. Mvh Kasper |
Umiddelbart ville jeg vælge engelsk og sigt på verdensmarkedet. De fleste danskere kan alligevel engelsk.
Brug feks paypal eller noget i starten der ikke kræver fast abo. pris pr mnd. Så du kun har udgifter når du sælger.
Så når showet kører med fast omsætning, så gå efter de faste produkter på betalingssiden.
Bare mit input.