Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen, der tjener penge på internet?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://youtube.com/bagestudios

http://youtube.com/scotthorg

og vores seneste YouTube projekt: http://youtube.com/dengrimmenabo

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg har nok gjort det omvendte af hvad flere andre har / Prøver på.

jeg valgte en rigtig kedelig branche og starte op i (Tape og Plastikkort), og min forretning gør nu at jeg får en udemærket løn udbetalt hver måned (Ihvertfald over de 20k), men kun bruger ca. 10 timer om ugen på kunde og leverandørkontakt. Dette gør at jeg kan bruge de resterende timer på det der er interessant for mig - hvilket er at starte nye virksomheder/projekter op inden for områder der har min interesse!

Så, ja, man kan sagtens leve af internettet, og det går ikke bare op i reklamekroner - jeg selv har brugt 30.000 på adwords for at skabe en omsætning på over 2 mio (over 2 år - men kan godt afsløre at det sidste år udgør en ret stor procentdel af det samlede tal :) )

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har levet 100% af min webshop i snart 3 år, så det kan da sagtens lade sig gøre.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

@Nicolaj Thomasen

Vil lige starte med, at sige tak for det meget uddybende og brugbare svar :)

Din opstartsfase minder meget om hvor jeg er lige nu, så rart at høre jeg ikke er heeelt, på afveje :)

Nicolaj Thomasen:
og i dag får vi også trafik fra mange andre kanaler end AdWords og specielt organisk er vi gået frem, hver gang Google har sendt pandaer og andre truede dyrearter i rotation

Forstår ikke helt hvordan i har skaffet reklame på denne måde, i forhold til de truede dyrearter? kunne du uddybe? :)

MVH

Kenneth

 

Bruger dine børn internettet? så prøv Børnefilter på www.børnefilter.dk 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth88:

@Nicolaj Thomasen

Vil lige starte med, at sige tak for det meget uddybende og brugbare svar :)

Din opstartsfase minder meget om hvor jeg er lige nu, så rart at høre jeg ikke er heeelt, på afveje :)

Nicolaj Thomasen:
og i dag får vi også trafik fra mange andre kanaler end AdWords og specielt organisk er vi gået frem, hver gang Google har sendt pandaer og andre truede dyrearter i rotation

Forstår ikke helt hvordan i har skaffet reklame på denne måde, i forhold til de truede dyrearter? kunne du uddybe? :)

MVH

Kenneth

 

 

Vi har ikke fokuseret ret meget på organisk SEO, men trafikken fra den kanal vokser alligevel, hvilket må betyde, at nogle af konkurrenterne er faldet tilbage.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lever kun af affiliate på emails... resten er hobby Yes

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har levet 100 % af netaktiviteter i 12 måneder nu. Har siden www.nemhelse.dk der sælger kosttilskud. Der ud over har jeg en række blogs der har affiliate og adsense. Jeg er ikke blevet tyk og fed endnu, men det går stille og roligt fremad, og holder da en fornuftig økonomi i forhold til at jeg har 1 kæreste, 2 børn, 2 vovser, 1 villa og 2 biler.

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk succeshistorie, Nicolai, tak!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)