Værdien kan bla. fastslås ud fra de udgifter du har brugt på projektet. Dvs. har du kvitteringer på domænekøb, udviklere, designere mv. så giver dette værdi.
Og som nævnt, så skal du få et tilbud der også kan retfærdiggøre prissætningen.
Hm - ja det kan naturligvis være en del af det en revisor som skal anslå værdien kan se på, men hvis du har brugt 100.000 kr på udviklere og designere for at udvikle en dårlig hjemmeside der ikke generer resultat, så er det jo ikke sådan, at bare fordi man har brugt for mange penge på at udvikle den, så giver det per automatik værdi.
I yderste princip kan den ha koster en masse men være noget nær værdiløs.
Jeg tror det her er et område, hvor det er vigtigt at finde en revisor som har rutine i at fastlægge den type værdier. Jeg tror en sådan erklæring er et krav, og at det vil være fint hvis nogen herinde kan henvise til nogen der kan henvise til nogen med erfaring i dette område
Jeg mener også som Henrik Koudahl skrev, at det er en ganske dyr operation, der er store krav til revisor erklæringen og ganske stor ansvarspåtagelse for revisor, så KAN der skaffes kontanter til indskud, er det langt hurtigere, nemmere, og vel også ofte billigere
vh