Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webdesinger hjælp søges

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en pro webdesigner til hjælp og oplæring

jeg skal have opbygget en webside fra bunden der bla. skal indeholde søgedatabase,betalingsdel og man skal kunne indsætte små videoklip .

jeg skal være med til hele opbygningen af siden og samtidig undervises til at efter end arbejde at jeg selv kan bygge videre og vedligeholde siden

kender du nogen der er frisk på det ?
hvad ligger prisen på?
Tilmeldt 27. Oct 11
Skrevet kl. 18:50
eller er der nogen der kender et godt kursus
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Fra  ABC-medie Skrevet kl. 19:50

zusanne:
eller er der nogen der kender et godt kursus

Jeg tror ikke du finder nogen som er villige til dette, da det bestemt ikke er småting vi snakker om....
Pris vil i så fald være meget høj, hvis du skal være med under hele processen...

Du kan måske finde et kursus, så du kan  vedligeholde din hjemmeside, men igen.... sådan en hjemmeside
vil blive programmeret i forskellige sprog, og du vil ikke kunne lære det hele på 1 kursus. 

Mit råd til dig vill være, at du fik lavet hjemmesiden til en fornuftig pris, og så havde et administratrations afdeling,
hvor du kan vedligeholde siden med evt, nyheder, oprettet slette film osv.  Brug din energi på din forretning og lad
andre om hjemmesiden, hvilket er deres kompetance.

Tilmeldt 27. Oct 11
Skrevet kl. 20:05
hej glen
ja du har nok ret der ikke er nogen der vil , så må jeg bare gå anden vej som eks selv tage uddanelsen
for mig er det vigtigt jeg selv kan lave ændringer m.m. på længere sigt , har pt. en side på one.com ud fra en skabelon som jeg selv retter til men har bare ikke de funktione jeg har brug for
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Fra  ABC-medie Skrevet kl. 23:16

zusanne:
hej glen
ja du har nok ret der ikke er nogen der vil , så må jeg bare gå anden vej som eks selv tage uddanelsen
for mig er det vigtigt jeg selv kan lave ændringer m.m. på længere sigt , har pt. en side på one.com ud fra en skabelon som jeg selv retter til men har bare ikke de funktione jeg har brug for

Ok, det er op til dig selv:-)

Men jeg har selv lavet den fejl, jeg ville gøre alt selv..... og det kan man bare IKKE..... Som sagt, mit råd er at fokuser på det du kan finde ud af eller har din hovedinteresse.... og betal dig fra det du ikke kan lave selv :-)

under alle omstændigheder..... Held og lykke

Fra Voldby
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 46
Fra  cl media Skrevet kl. 00:07

zusanne:
jeg skal være med til hele opbygningen af siden og samtidig undervises til at efter end arbejde at jeg selv kan bygge videre og vedligeholde siden

Er det fordi du gerne vil lære det, det økonomiske hensyn på den lange bane, eller noget helt tredie der er grunden?

Tilmeldt 27. Oct 11
Skrevet kl. 07:37
hej
det er fordi mit projekt kræver at man flere gange dagligt indsætter nye videoklip og fjerner nogle og i den dur
derfor er det vigtigt jeg selv skal kunne administrere min side og ikke være afhængig af andre hele tiden
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 07:57
Som andre også skriver kan det godt være et større projekt når der både skal være en shop og noget med databaser.
Umiddelbart tror jeg at en Wordpress løsning ville være det mest naturlige i dit tilfælde.

/Anders
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:02

Hej Zusanne,

Som jeg læser dig, så ønsker du først og fremmest muligheden for at kunne opdatere og dagligt vedligeholde din hjemmeside, uden at være afhængig af andre. Det er bestemt ikke noget urimeligt - eller dyrt! - ønske.

Men måske skal du være lidt mere specifik ift. dine ønsker. Har du evt. et link til en lignende side som har de funktioner som du efterlyser?

Fra Voldby
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 46
Fra  cl media Skrevet kl. 11:22

zusanne:
det er fordi mit projekt kræver at man flere gange dagligt indsætter nye videoklip og fjerner nogle og i den dur
derfor er det vigtigt jeg selv skal kunne administrere min side og ikke være afhængig af andre hele tiden

Hvis du har/får et CMS med webshop der passer til dit behov, burde der ikke være behov for dig, at kende "motoren".

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)