du har måske ret men kender også andre som har fået lavet sider hvor de selv kunne, men aligevel har været afhængig til ekstra udgifter hver gang der opstår små problemer fordi de ikke helt ved hvad der gik galt der og det er jo dejligt at selv kunne ændre hvis man får lyst jeg skal have mulighed for at lægge ca 100.000 små videoklip på med tilhørende database for hvert klip zusanne |
zusanne:men kender også andre som har fået lavet sider hvor de selv kunne, men aligevel har været afhængig til ekstra udgifter hver gang der opstår små problemer fordi de ikke helt ved hvad der gik galt der og det er jo dejligt at selv kunne ændre hvis man får lyst
Det er altid rart selv at kunne det, og det vil helt sikkert gøre det lettere for dig. Men du vil typisk skulle lære HTML, CSS, JS, PHP, MySQL eller lignende, hvis du vil dække dig overfladisk ind, selv med et CMS system.
Jeg har arbejdet med HTML og CSS siden ´97, og lavet websites siden ´99, men jeg går stadig til min cykelhandler, når et dæk er punkteret :-)
zusanne:jeg skal have mulighed for at lægge ca 100.000 små videoklip på med tilhørende database for hvert klip
Send gerne en PM - for er nysgerrig på hvad det er for et site, du skal til at arbejde med.