Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webdesinger hjælp søges

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
hey volldby
du har måske ret men kender også andre som har fået lavet sider hvor de selv kunne, men aligevel har været afhængig til ekstra udgifter hver gang der opstår små problemer fordi de ikke helt ved hvad der gik galt der og det er jo dejligt at selv kunne ændre hvis man får lyst

jeg skal have mulighed for at lægge ca 100.000 små videoklip på med tilhørende database for hvert klip
zusanne
Fra Voldby
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 46
Fra  cl media Skrevet kl. 20:11

zusanne:
men kender også andre som har fået lavet sider hvor de selv kunne, men aligevel har været afhængig til ekstra udgifter hver gang der opstår små problemer fordi de ikke helt ved hvad der gik galt der og det er jo dejligt at selv kunne ændre hvis man får lyst

Det er altid rart selv at kunne det, og det vil helt sikkert gøre det lettere for dig. Men du vil typisk skulle lære HTML, CSS, JS, PHP, MySQL eller lignende, hvis du vil dække dig overfladisk ind, selv med et CMS system.

Jeg har arbejdet med HTML og CSS siden ´97, og lavet websites siden ´99, men jeg går stadig til min cykelhandler, når et dæk er punkteret :-)

zusanne:
jeg skal have mulighed for at lægge ca 100.000 små videoklip på med tilhørende database for hvert klip

Send gerne en PM - for er nysgerrig på hvad det er for et site, du skal til at arbejde med.

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:19
ja vel

ved da også webdesinger m.m. også skal leve , men får jeg et godt tilbud er det også værd at overveje

men er en kvinde som elsker at lære nye ting og tilegne mig ny viden elsker bare at have styr på alt hehe skifter også selv låse i mit hjem, sætter selv lamper op maler o-s-v- man blir aldrig træt at viden
:)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:17

Kære Zusanne.

Det er urealistisk at tro at du selv kan lære dig de programmeringssprog der skal til for at løse enhver tænkelig opgave du vil støde på i fremtiden mht. dit website.

For det første - det er ikke en webdesigner du har brug for - men en webudvikler. En webdesigner laver grafisk design - en webudvikler programmere!

Hvis du vil lave det du ønsker selv - så indstil dig på minimum at bruge 40 timer ugentlig de næste 2 1/2 år (svarende til en datamatikeruddannelse) Og dernæst - regn så med at være 10 gange så lang tid om det når du endelig er færdiguddannet, som at hyre en professionel. Webudvikling er lige et par grader sværere end at sætte lamper op - og det tager års træning EFTER endt uddannelse helt at mestre faget. Man skal kort og godt brænde for det - og intet andet.

Jeg ville følge det udmærkede råd du allerede er blevet givet højere oppe. Gør det du er god til - og som er grunden til du ønsker et website - og lad andre om resten.

Hvis din forretningside er god - så burde der vel også være penge til at betale for en webshop med et ordentligt administrationssystem...og hvis du laver en ordentlig specifikation for dit site - så det burde det være minimalt hvad du har brug for af rettelser efterfølgende. Selvfølgelig vil du med tiden nok få brug for at udvide dit site - og dermed få ekstra udgifter - men det burde jo kunne opvejes af det du vil tjene på at komme igang NU med din forretningside istedet for at vente de 10 år på at du har erhvervet alle tænkelige og utænkelige evner.

Det du har brug for er altså i første omgang at få beskrevet din ide grundigt, så du kan indhente tilbud på den. Og efter at du har fået programmeret/installeret din løsning - så at få en indføring i hvordan du bruger administrationssystemet til at opdatere din side. Hvordan "motoren" virker - som en sagde - har du absolut ikke brug for. Du reparerer måske også selv din bil?

En lille kommentar til one.coms hjemmesideprogram. Det dur kun til at lave "visitkort" i - og intet andet. Dvs. stastiske sider med statisk indhold.

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 19:17
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 19:51

Hej Zusanne

Jeg kan løse opgaven. Jeg er datamatiker med 20 års erfaring. Hvis du ansætter mig til 40.000/md i minimum 6 måneder er der mindst 50% sandsynlighed for at vi kommer i mål! Usikkerheden handler alene om dine evner, jeg har allerede bevist at jeg kan.

!!!

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 20:11

Rikke: Hvad hedder en person der både laver grafikken og programmere til hjemmesider? :)

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 20:34

Han hedder Rene Sejling ;)

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 21:02

Bingo Eye4web :)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)