Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudrering/kommentarer samt respons på vores idé (:

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Vi er to gode kammerater, som i et års tid har snakket om at starte en webshop primært med 'herremodetøj' til unge mænd i målgruppen 17 -25 år.
Vi er dog stadigvæk i idéfasen, hvor vi er i tvivl om, hvor bredt et sortiment vi skal have og ikke mindst hvad vi skal starte med at have i vores webshop - er det for tamt at starte med et lille sortiment, eller er det klogt nok, når man er ny i branchen?
Vi har tilmed snakket om at få lavet vores eget brand i form af T-shirts og Sweatshirts, hvor vi udemærket ved at dette kræver stor kapital og gode kontakter - hvad synes I om dette, er dette et for stort sats, når man ikke har nogen erfaring i branchen? 
Vi er i tvivl om hvilken vej man skal gå. Måske vil nogen snakke af erfaring?
Vi søger en overordnet vurdering fra jer af, da vi ikke har nogen erfaring i branchen.
Vi ved ikke om dette er det rigtige forum, men nu prøver vi, og håber på brugbar respons :)

Med Venlig Hilsen
Jakob og Nikolaj.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:33

Der er rigtig mange ting som skal overvejes - har selv været der!

Hvad er det der gør jeg mere specielle end andre? HVad kan i tilbyde som andre ikke kan tilbyde?

Lav også en forretningsplan og så er i vel godt kørerende!
P.S. Lav et budget!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:38

Jakobhusum:
Vi er to gode kammerater, som i et års tid har snakket om at starte en webshop primært med 'herremodetøj' til unge mænd i målgruppen 17 -25 år.

Mit input er at I skulle have startet jeres shop for et år siden, så havde I idag haft en masse gode erfaringer og omsætning

Der er mange om buddet i tøjmarkedet, men lad være med at bruge for meget tid på idéen. Launch hurtigt og billigt og få nogle erfaringer.

Fra Risskov
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  FranchiseHub Skrevet kl. 19:06

Kære Jakob og Nikolaj

Med hensyn til idéen om herremode til unge mænd 17-25 år, så er den god! Desværre er i bvare lidt sent ude da mange andre har set denne gode idé og i skal ud og ”bokse” med nogle solidt etablerede kæmper på dette marked, hvis i vælger at gå den vej. Min helt personlige vurderingen vil være at det vil kræve en meget stor kapital til markedsføring og opbygning af shoppen som vil tage år for at få sig bidt fast i dette marked...

Var jeg jer, ville jeg fokusere mere på den del med jeres eget brand i T-shirts og sweatshirts og gøre det til jeres niche. Der er rigtig mange der udbyder alt det ”mainstream”, men kan i komme med noget helt specielt og KUN det så tror jeg på idéen.

Til inspiration vil jeg nævne to dygtige unge iværksættere der netop har gået den vej med at fokusere på en niche og oplevet stor succes med det: Casper Blom med brugte golfbolde (billigegolfbolde.dk) og Casper Schneidereit med sokker (shopwithsocks.com) -sjovt de begge hedder Casper, men det skulle vist ikke være et kriterie for succes :-)

Håber det kan bruges til noget og held og lykke med idéen og de næstkommende faser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23

Hej
Hvis i har brug for hjælp til at starte jeres egen brand, vi laver alt det tekniske til og produktions mulighed, når i gerne vil starte op, pasform og kvaliteten er i orden
Mvh Pia
www.pajpattern.dk/kontakt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)