Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop købt og optimeret - men hvad syntes du?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så har jeg fået ændret en del i min nye webshop www.ok-linser.dk som sælger farvede kontaktlinser uden styrke og crazy kontaktlinser uden styrke.

Jeg syntes selv, at jeg er kommet et godt stykke, men bliver aldrig færdig - og vil gerne have Jeres kommentarer til yderligere forbedringer - man bliver lidt "blind", når man sidder med sin egen webshop hele tiden.

- derfor fedt, at Amino giver mulighed for sparring.

På forhånd tak for jeres input....

Mvh

Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 15:29
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 15:47

Men kan virkelig godt lide selve indekset på forsiden - let og overskueligt, og spændene produkt. Tror der er meget potientiale.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Langå
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:51

Hej Henrik

Fint hvis man vil skifte farve ;) Dog synes jeg, at du bør overveje hvilket udtryk du vil give, for dit meget farverige navn passer ikke til hjemmesiden som sådan. :-)

Lav menuen lidt mere overskuelig, eksempelvis ved at droppe de dropdowns som kommer når musen bliver ført over. Dernæst også undgå skjulte menuer, som der sker ved de crazy kontaktlinser, der klikkede jeg på fanen og der kom andre end røde frem.

Overvej strukturen :-)

Held og lykke..

De bedste hilsner

Malene Dokkedahl Olesen

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 15:52

Fin side og sjovt produkt.

Jeg kan dog ikke lide logoet og den meget corny stil som er på siden. Dejligt at den er så funktionel og overskuelig.

Hvis du har lyst kan du smide en PB, så kan jeg sende dig et alternativ til logo (der dog stadig vil være under mine rettigheder). Jeg tænker at det kunne være interessant for dig at se noget andet når jeg nu kommer med negativ kritik på det du har.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 16:29

tak for input :-)

har overvejet om link skulle åbne i ny side eller samme side, men bliver selv irreteret hvis jeg klikker på link og derefter lukker siden og opdager, at jeg har lukket hele sitet/shoppen - så derfor valgte jeg i første omgang den her løsning men vil da overveje det igen :-)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 16:37

tak for dit input :-)

- ja der er lidt med rullemenuerne - før var der eksempelvis ved crazy 2 nedenunder en med røde og en med alle samt en i selve topbaren, hvilket gav dobbel content problemer samt ift. landing pages mm, så jeg fjernede den ene men måske skulle topbaren ikke være klikbar, men kun fungere som rullemenu - hmmm lidt svært lige at beskrive, men håber det gav mening

men med mindre jeg vil ændre hele designet, så bliver jeg nød til at have kategorierne i toppen og om dropdown - eller har jeg misforstået hvad du mener?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 16:41

hmmm lidt ny i de her kommentarfelter :-)

Logo samt farve valg i logo er desværre ikke lige til at ændre, da hele varelageret pt. ligger i små lukkede æsker med logo påtrykt, men er enig i at navn og logo kunne være bedre - men lige nu er det nok lidt svært at ændre :-( næste skridt er nok at prøve at lege lidt med farverne på dele af shoppen

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 16:44

Forståeligt nok Henrik, men i kan i det mindste gemme logoet på ny i ordentlig kvalitet - jeg ønsker dig mange gange held og lykke med butikken.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:20

Designet og farve valget er en smagssag, men jeg synes det passer godt til siden. Andre mener sikkert noget andet...

Men du skal passe på med at skrive DANMARKS BILLIGSTE, hvis du ikke med 100% sikkerhed ved, at du er Danmarks billigste. For er der en anden lille butik, som sælger dem billigere end dig, både offline eller online, så er det i strid med markedsføringsloven, og det kan give en bøde... Så det ville jeg rette, hvis jeg var dig...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)