Som det bliver nævnt forbinder man ikke rigtigt dit site med fodbold så måske du kan prøve at fremhæve det lidt? Derudover kan det også være lidt træls at læse tekster på din side når der ikke er en baggrund på body :(
Som det bliver nævnt forbinder man ikke rigtigt dit site med fodbold så måske du kan prøve at fremhæve det lidt?
En del har skrevet det, så jeg vil evt. prøve med en ny baggrund. Nu når mange siger det, må der jo være noget om det. Falder bare naturligt ind til mig, da jeg jo ved, at det har noget med Fodbold at gøre. Men tak for svar!
Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..
Jeg synes det er en fed side du har fået lavet dig. Jeg kan se den er lavet i Wix - hvad er dine erfaringer med det? Er det nemt og intuitivt at bruge? :)
Jeg synes det er en fed side du har fået lavet dig. Jeg kan se den er lavet i Wix - hvad er dine erfaringer med det? Er det nemt og intuitivt at bruge? :)
Ja, jeg er rigtig glad for det. Synes virkelig det er nemt at bruge, og selvom man ikke er en haj til hjemmesider, synes jeg man få lavet noget meget fedt alligevel med wix. Kan klart anbefales.
Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..