Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt nyt design til min hjemmeside. Hvad synes du ?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg har netop lanceret det nye design, samt tekster på min hjemmeside.

Skriv gerne hvad I synes om den, eller har nogle forslag til noget, der kunne ændres. LINK

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 22:08

Fedt site og gode videoer... 

Eneste punkt er måske at baggrunden kan være lidt mere fodboldrelateret. 

Det er lidt "webbureau agtigt hvis du spørger mig Stick out tongue

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:15

Hej du er jo vildt dygtig :) 

Hvis jeg skulle hyre lidt underholdning ville jeg klart tænke på dig som gæsteoptræden, for du de da hammer god til det du laver!

Din side ser sporty og simpel ud med nem navigering, der er de ting der skal være der og du forklarer hvordan man kan få en præcis pris :)

fin side :) 

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:34

super god video der er på siden Big Smile

alle titler til google er ens lav alle unikke og husk google viser op til 70 tegn så udnyt det.

social medie det kunne være en fordel at kunne google plusses så en super flot freestyel fodbold

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 22:52

Tak for svar alle sammen. Jeg vil tage det til mig.

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 23:22

Det er en fin side, men jeg synes, det står for langt nede på siden, at man kan booke dig til arrangementer. Selv om der står booking i menuen foroven, viser det ikke, hvad man kan booke, og teksten oppe til venstre "Freestyle fodbold shows" får mig ikke til at tænke på, at du laver liveshows til arrangementer, men kun at du viser det på video. Måske kan man skrive "Freestyle fodbold live shows" (jeg ved egentlig ikke, om live shows måske er i ét ord). Men det er måske bare mig, der tænker anderledes :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 23:29

kitt:
Det er en fin side, men jeg synes, det står for langt nede på siden, at man kan booke dig til arrangementer. Selv om der står booking i menuen foroven, viser det ikke, hvad man kan booke, og teksten oppe til venstre "Freestyle fodbold shows" får mig ikke til at tænke på, at du laver liveshows til arrangementer, men kun at du viser det på video. Måske kan man skrive "Freestyle fodbold live shows" (jeg ved egentlig ikke, om live shows måske er i ét ord). Men det er måske bare mig, der tænker anderledes :)

Hej Kitt. 

Det med ''live shows'' har jeg faktisk aldrig tænkt over, måske fordi jeg jo kender det, så for mig lyder det godt med bare ''shows''.

Jeg vil helt klart tænke lidt mere over det, tak for godt input!

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Beskytter.dk Skrevet kl. 23:30

Hej Lasse,

Jeg synes det ser super lækkert og professionelt ud!
Synes dog at den lille bar i bunden, samt det lille widget oppe i højre hjørne irriterer mig en smule :(
Jeg vil foreslå at du måske prøver at gøre hele top-menuen  lidt mindre, så det giver mere plads til det indhold kunden skal læse :-)

Mvh
Rasmus 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 23:39

Rasmus B.:
Synes dog at den lille bar i bunden, samt det lille widget oppe i højre hjørne irriterer mig en smule :(

Forstår dig fuldt ud. Irriterer faktisk også mig. Sagen er det er, at det er klart billigere at købe det med dem og da besøgstallene ikke er kæmpestore endnu, har jeg besluttet mig for, at man lige må bære over indtil videre. 

Rasmus B.:
Jeg vil foreslå at du måske prøver at gøre hele top-menuen  lidt mindre, så det giver mere plads til det indhold kunden skal læse :-)

Tænker du bare i højden ? :)

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Beskytter.dk Skrevet kl. 23:44

Lasse Kalkar:
Forstår dig fuldt ud. Irriterer faktisk også mig. Sagen er det er, at det er klart billigere at købe det med dem og da besøgstallene ikke er kæmpestore endnu, har jeg besluttet mig for, at man lige må bære over indtil videre. 

Det vil jeg så mene er meget fornuftigt :-)

Lasse Kalkar:
Tænker du bare i højden ? :)

Ja, altså min computer er ikke særlig stor. Derfor forsvinder halvdelen ad dit indhold, når den går så langt ned, mens den bar i bunden også tager en lille smule :-)
Bare et forslag.. Du kan evt. prøve dig frem, og smide forslaget af H til, hvis ser skidt ud!

Mvh
Rasmus 

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)