Helt nyt design til min hjemmeside. Hvad synes du ?
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Ja, altså min computer er ikke særlig stor. Derfor forsvinder halvdelen ad dit indhold, når den går så langt ned, mens den bar i bunden også tager en lille smule :-) Bare et forslag.. Du kan evt. prøve dig frem, og smide forslaget af H til, hvis ser skidt ud!
Fint forslag egentlig. Grunden til jeg ikke har lagt mærke til det, er at jeg har mac 27'', så jeg kan ikke selv se det. Men god idé.
Mvh :)
Svar
Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..
WWW.FODBOLDTRICKS.DK
Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Jun 11
Du kan evt. prøve at se her hvor meget der forsvinder på min skærm :-) http://i46.tinypic.com/23vjjix.png
Svar
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Ja okay. Det kan jeg godt se, må jeg lige få rettet;)
Svar
Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..
WWW.FODBOLDTRICKS.DK
Fra Rødekro
Tilmeldt 12. Dec 10
Claus
Skrevet
19-06-2012 kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Lasse
Super flot side, lækkert design og god harmoni, specielt taget i betragtning at det er din første side.
Hvem har iøvrigt lavet siden for dig?
Mvh Luggi
Svar
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Hej Lasse
Super flot side, lækkert design og god harmoni, specielt taget i betragtning at det er din første side.
Hvem har iøvrigt lavet siden for dig?
Mvh Luggi
Tak for ordene. Har selv lavet siden, dog med lidt hjælp fra en template. Lavet med wix.
Til alle andre, kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad I synes om videoens (hvis I har set den) længde, kort/lang - tilpas ?
Svar
WWW.FODBOLDTRICKS.DK
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Ser godt ud.
Syntes også videoen er fin som den er.
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 20. Apr 12
Super fedt design, du er dæleme sej!
Synes det skaber en go' dynamik med baggrunden, og jeg er ikke i tvivl om det har med fodbold at gøre, da din film fremhæver dette.
Godt lavet
More2home
Svar
Tilmeldt 21. Mar 10
Flot design, flot video - dog synes jeg personligt, at den er for lang.
Jeg har et lille 'teknisk' spørgsmål: Kan du umiddelbart lægge videoen på i det der WiX eller kræver det andre værktøjer?
Svar
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Jeg har et lille 'teknisk' spørgsmål: Kan du umiddelbart lægge videoen på i det der WiX eller kræver det andre værktøjer?
Ja, det er bare sådan en ''tool'', der i i Wix programmet.
Svar
WWW.FODBOLDTRICKS.DK
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Jeg syntes lidt at den skrifttype eller typografi er svær at læse.
Tjek denne video ud, der bliver fortalt en del omkring god typografi og hvad der er rart og genkendeligt for øjet at læse.
http://vimeo.com/34178417
Ellers ville jeg foreslå arial eller helvetica.
Ellers er det en flot side. Især hvis det er din første. :)
Mvh. Daniel K. Petersen
Svar