Hej mange tak til alle |
Flot side :)
Men ændre permalinkene, så du for en bedre URL adresse.
Hej mange tak til alle |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
Stavefejl ødelægger meget oplevelsen for mit vedkommende. |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
hej tak retter alle fejl |
Hej På mange måder en pæn side Der står ingen steder hvem man handler med, det er så vigtigt at kontakt oplysningerne er nemt tilgængelige |
Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.
Jeg syntes den er rodet, og ser hjemmelavet ud, det er ikke en side der appelere til at købe en forholdsvis dyr ydelse fra. Forstår slet ikke reklamerne?? de signalere noget helt forkert i forhold til ydelsen. Menuerne er uoverskuelige, og tingene har ikke et hiraki. Det cms det er lavet i servere noget rodet html, der er fuld af fejl og ikke lever op til moderne standarter. Teddy
|
Er enig med Teddy her. På et seriøst website som jeres, bør der slet ikke være reklame. Kan se (ventre højre) at i ligefrem reklamerer med, at man kan få en annonce hos jer. Det er en no go! Hvis i var en bryllupsportal eller magasin, ville det være helt i orden. Ellers har jeg nogle generelle kommentarer til jer: - Grid (/layout): Alt for mange linjer, som giver et rodet indtryk. - Farvevalg: Passende til jeres målgruppe (branche). - Navigation: Alt for mange menupunkter i ventre side. Ikke alt er vigtigt, og overskuelighed kan nemt opnåes ved gruppering af menupunkterne. F.eks. under "Om os", kunne underpunkterne "Vores team" og "Åbningstider" passende ligge. - Billeder: Få taget jeres egne billeder. Det virker langt mere seriøst, end at man kan se, at de er "lånt" hos andre. Overvej om i både vil henvende jer til slutbrugere (bruden og gommen), eller til andre i jeres branche. Punktet "Kurser & Foredrag" passer dårligt her. Håber ikke jeg har gentaget andres kritik, og i kan bruge ovenstående til noget positivt. |
Hej hmm at nogle skriver at det er ligefrem umoderne? Hjemmelavet ud???? Mystisk ? ser I på min side? |
Husk også lige cvr, adresse osv. i bunden :-) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Tillykke med hjemmesiden. De andre har allerede omtalt stavefejl, fonte og korrekturlæsning samt layout, så det vil jeg lade være med at vade mere i... Jeg vil bare sige pas på med at blande dansk og engelsk sammen. Nogle af billederne er gode, mens andre er lidt kiksede. Det gælder fx fotoet øverst til venstre i kollagen under Decor. Bordet er vind og skævt. Motivet er ok, men vælg et foto, hvor bordet i det mindste er vandret. Under Kontakt står der "Har du interesse i en af vores kjoler...". Der står ikke noget om bryllupsarrangementer samt kurser, og det bør der vel... Fotoet på forsiden er ok, men vær opmærksom på, at der ikke mange steder er fotos af mennesker. På siden om kjoler er der mennesker (kvinder). Har du mulighed for det, så vælg fotos, der indeholder mennesker, på forsiden. De må gerne være uskarpe i baggrunden, bare der er mennesker med. Fx vil siden Decor live op, hvis der er mennesker på. Menupunktet Processen hænger ikke sammen med siden samarbejdspartnere. Giv siden samme titel som menupunktet. Det hænger heller ikke sammen med title tag'en i HTML koden, idet der står "Kontante fordele" oppe i browserens faneblad. Det er noget gennemgående på siden: Sørg for sammenhæng mellem menuer, titler og referencer. Menupunktet Kurser WD: Det er ikke nødvendigt at skrive WD. Slet det. Linket til frieri er unødvendigt, for hvis kunderne ønsker at arrangere et bryllup har de allerede været besværet igennem med frieri! :-) |