Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimeringsmodul hos Scannet?

Side 25 ud af 25 (247 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:51
Ja - ja. Jeg HAR lovet at tie, men jeg kan altså ikke se, at det er særligt SEO venligt, at alle sidetitler hedder "Velkommen til Sneakerzone" - og at der så på nogle af siderne afsluttes med produktnavnet? Prøv at se resultatet her: http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLJ,GGLJ:2006-08,GGLJ:en&q=site%3asneakerzone%2edk

Det, jeg mente med SEO til webshop fra ScanNet er, at man her kan skrive sin HELT egen sidetitel uafhængigt af produktets navn. Og uden at den generelle sidetitel står forrest. Men mon ikke jeres shopsystem kan trigges til at gøre det? Det vil i alle fald gøre det mere SEO venligt. Sådan lidt a la det her f.eks.: http://www.tgkshop.dk/product.asp?product=327&sub=0&page=1

Nå - nu skal jeg nok....  Men jeg synes da, det kan være interessant for andre også, for netop webshops er jo booming business.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:54
Det slår man bare til eller fra :) Men enig!

/Marcel Fuursted

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:46
Sikken en debat....

En debat jeg følger nøje, da jeg bruger Scannets SEO-modul for at få trafik på mine auktioner. Der efterspørges lidt statistik omkring CTR, og det er i den forbindelse ikke helt korrekt når Marcel, hævder at langt størstedelen klikker baglæns - altså tilbage til Goggles søgeresultater, hvis de lander på en side skrevet i modulet. På eksempelvis Maskiner Under Hammeren har jeg gennemsnitligt en CTR på ca. 65% fra de sider, der omhandler maskiner i SEO-modulet. Omsat til unikke besøg på selve maskinauktionen svarer det faktisk til ca.1/3 af de totale unikke besøg på siden... (2235 i august).

Bemærk at disse tal alene omhandler maskinauktionen, som jeg tilfældigt valgte med henblik på at delagtiggøre andre i lidt statistik fra/omkring modulet. Sammenlagt har jeg ca. 3000 unikke besøg pr. måned fra Scannets SEO-modul, og for det giver jeg 200 kr. om måneden.....-  så jeg er godt tilfreds...

Jeg er da også selv tilhænger af on-site optimering, men da det er vanskeligt at optimere en auktionsside til diverse søgeord, har jeg altså valgt SEO-modulet....

Jeg er bestemt ikke ekspert i søgemaskineoptimering, men med lidt starthjælp, har modulet altså givet mig muligheden for at skrive tekster med relevante søgeord, således at brugerne finder auktionerne...., - og det er vel i bund og grund det primære formål for alle websites.... de skal ses - og de skal findes .....

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:02
Dato: 02-09-2006 20:46:06 Forfatter: degner

- og det er vel i bund og grund det primære formål for alle websites.... de skal ses - og de skal findes .....

Og de skal sælge, som for mig er mest interessant... Og selv om der så skulle være én der sælger godt PGA. "seo-modulet", så skal der altså mange UVILDIGE referencer til, før jeg er overbevist om effekten heraf...

/Marcel Fuursted

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:25
Dato: 02-09-2006 20:46:06 Forfatter: degner
Sikken en debat....

En debat jeg følger nøje, da jeg bruger Scannets SEO-modul for at få trafik på mine auktioner. Der efterspørges lidt statistik omkring CTR, og det er i den forbindelse ikke helt korrekt når Marcel, hævder at langt størstedelen klikker baglæns - altså tilbage til Goggles søgeresultater, hvis de lander på en side skrevet i modulet. På eksempelvis Maskiner Under Hammeren har jeg gennemsnitligt en CTR på ca. 65% fra de sider, der omhandler maskiner i SEO-modulet. Omsat til unikke besøg på selve maskinauktionen svarer det faktisk til ca.1/3 af de totale unikke besøg på siden... (2235 i august).

Bemærk at disse tal alene omhandler maskinauktionen, som jeg tilfældigt valgte med henblik på at delagtiggøre andre i lidt statistik fra/omkring modulet. Sammenlagt har jeg ca. 3000 unikke besøg pr. måned fra Scannets SEO-modul, og for det giver jeg 200 kr. om måneden.....-  så jeg er godt tilfreds...

Jeg er da også selv tilhænger af on-site optimering, men da det er vanskeligt at optimere en auktionsside til diverse søgeord, har jeg altså valgt SEO-modulet....

Jeg er bestemt ikke ekspert i søgemaskineoptimering, men med lidt starthjælp, har modulet altså givet mig muligheden for at skrive tekster med relevante søgeord, således at brugerne finder auktionerne...., - og det er vel i bund og grund det primære formål for alle websites.... de skal ses - og de skal findes .....

Som jeg skrev tidligere: Virkeligheden er klog - og real life referencer vil altid slå teoretiske modeller. Både når det gælder webshops og SEO-moduler, kvinder og vin - og sikkert meget mere. Og du er nok uvildig, Degner - for du sælger vist ikke SEO-moduler...
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 07:25
Jamen det giver resultater og de bliver bedre og bedre jo flere sider (søgeord) du opretter i modulet.. og det er her de fleste går i stå. For det er ikke så nemt at skrive gode tekster når man har mange andre ting der skal ordnes. Derfor er der mange faktorer der skal til for at det lykkes..

Jeg kan godt lide at sammenligne det med at murer eller male. De fleste kan godt male deres hus, men første gang man skal male går det sjælndt særlig godt og det tager lang lang tid.. og ender tit med at man skal male det hele om, eller ringe efter maleren. Det er selvfølgelig ikke helt det samme med søgemaskineoptimering.Men hvis man allerede kan lidt html og kan skrive nogle gode tekster, er man kommet en del af vejen.

Og igen det er hårdt arbejde, der er ingen genveje.

Plus der er stor forskel på at blive nummer et med "søgemaskineoptimering" eller "billig kattemad" ,  du kan være helig at der ikke er mange konkurrenter på det marked du vil optimere mod, så kan du kommer langt selv osv.

Igen folk kan selv prøve det koster kun 200.- og det er der altså ingen der får ondt i pengepungen af... (hvor mange skal ind på din side før du føler du har fået dine 200.- tilbage ?)

Side 25 ud af 25 (247 indlæg)