Ved ikke om emnet har været oppe før, men her bringer jeg det ihvertfald på banen.
Er det muligt at tjene penge på en service online hvis man ikke har den store erfaring med at lave hjemmesider, logo'er osv. Kan ikke selv komme på de store service's man kan yde online. Kan du?
Hvis du er god til sprog, vil du muligvis kunne skrive artikler? :-)
Hvordan du kommer igang?
Hvis du kan finde ud af at google, researche og formulerer dig, ja så smider du 99,- ex.moms efter et "Plus" medlemskab her på Amino.dk og opretter efterfølgende en salgstråd hvori du tilbyder dine evner.
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Men jeg har vel det problem, som jeg tror mange andre har, at min helt store passion jo er fodbold, cykling og mere i den sportslige boldgade. Så det er svært at skille sig ud ;)
Men jeg har vel det problem, som jeg tror mange andre har, at min helt store passion jo er fodbold, cykling og mere i den sportslige boldgade. Så det er svært at skille sig ud ;)
Er der ikke noget du ved meget om?
Kabler, hovedtelefoner, computer-muse, wuvuselahorn, - ja, det er nærmest en okay niche indenfor alt.