Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem var det nu herinde der havde en fiskehjemmeside? :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg er ved at nå til vejs ende med en af mine kunders hjemmesider. Han elsker at fiske mere end noget andet og derfor har jeg lige en lille forespørgsel!

Jeg kan huske at der var en person herinde med en fiskehjemmeside som godt kunne tænke sig nogle fangstrapporter. Og da min kunde har fisket meget i Alaska blandt andet så ville jeg høre personen om han kunne ha' lyst til en fangstrapport der omhandler en ordenlig basse af en kongelaks eller noget lignende. :-) Så kunne vi måske bytte med et lille link fra selve fangstrapporten eller måske noget andet. :-)

Lad mig endelig høre hvad vi kan finde ud af! :-)

God lørdag til alle!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:17

Mads har en fiskeside.

.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 14:28

Daniel Schjerlund:
Hej allesammen.

Jeg er ved at nå til vejs ende med en af mine kunders hjemmesider. Han elsker at fiske mere end noget andet og derfor har jeg lige en lille forespørgsel!

Jeg kan huske at der var en person herinde med en fiskehjemmeside som godt kunne tænke sig nogle fangstrapporter. Og da min kunde har fisket meget i Alaska blandt andet så ville jeg høre personen om han kunne ha' lyst til en fangstrapport der omhandler en ordenlig basse af en kongelaks eller noget lignende. :-) Så kunne vi måske bytte med et lille link fra selve fangstrapporten eller måske noget andet. :-)

Lad mig endelig høre hvad vi kan finde ud af! :-)

God lørdag til alle!

Mvh,
Daniel.

Mads har et par stykker, her er en af dem http://madshussing.dk/mere-tid-til-fiskeri-i-ar/

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 14:37

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du er ude efter men min kammerat Ivan og hans bror er glade for at fiske og fortæller gerne om det lige her: http://www.finnogivanfaarkrog.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 14:40

Lars Skou :
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du er ude efter men min kammerat Ivan og hans bror er glade for at fiske og fortæller gerne om det lige her:

Giv ham et godt råd: fjern fuglefløjt fra siden , man falder ned af stolen :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:01

Hej Daniel,

Jeg er i gang med at udvikle en hjemmeside der omhandler lystfiskeri, hvor det bl.a. er muligt at uploade sine fangstrapporter. Du er mere end velkommen til at oprette en bruger og tilføje fangstrapporten, og så vil jeg gerne tilføje et link fra rapporten, såfremt der også blive uploadet et billede til den :)

Hjemmesiden hedder www.fiskeboksen.dk

Det skal dog lige siges at den langt fra er færdig, men er under udvikling, og at der vil blive tilføjet mere indhold løbende :)

Venlig hilsen

Mikkel

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 10:49

Daniel Schjerlund:
Jeg kan huske at der var en person herinde med en fiskehjemmeside som godt kunne tænke sig nogle fangstrapporter. Og da min kunde har fisket meget i Alaska blandt andet så ville jeg høre personen om han kunne ha' lyst til en fangstrapport der omhandler en ordenlig basse af en kongelaks eller noget lignende. :-)

I skriver bare - jeg har disse sites: http://madshussing.dk/websites/ hvor www.fiskemagasinet.dk er den ældste med over 10 år på bagen og det største med et par hundrede tusinde undersites :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)