Det kan være ret subjektivt hvad en ide/forretning skal koste. der findes jo masser af mennesker som aftaler en pris på en ide som omsætter nul og nix, og som ingen tilhænger, brugere eller andet tilsluttet. Kigger man på en forretning som har en omsætning, så har Martin T et eller andet sted givet sit bud på hvordan "man" kan/plejer eller bør fastsætte pris/værdi på en forretning med omsætning. Der kan sidde en eller anden og have en ide om at starte et forum som det du har. og hvis vedkommende kan se en kæmpe tids besparelse eller økonomisk besparelse ved at købe din side med de brugere som du nu har. så kan det jo være at det er 5000kr værd for ham at springe et par skridt over i startfasen. omvendt så er der nogen der ikke kan se andet end udgiften ved at overtage domænet og brugerne, dvs. De skulle nok have penge for at lægge navn til det du har. bare mit besyv kh omar |
Martin Wickings:Hej Johnny,
Jeg skal gerne hjælpe dig - dit domæne er 0 kr. værd. Nok derfor du ikke kan få det solgt til 1000 kr. :)
Når der ikke er noget indhold på, eller nogen side at overtage - så kan du ikke få noget for det. Et domænenavn som "single-forum.dk" er intet værd.. jeg kan se single-debat.dk også er ledig. Jeg kan købe det for 45 kr. - vil du så købe det af mig for 1000-1500 kr? Nej vel :)
Skægt du siger det. Jeg har også længe undret mig over, hvad alle domænepusherne lever af...?
Det er muligt at der ikke er det store marked for domæne-pushere i DK udover "top"-navne, men et domæne kan sagtens være MANGE penge værd.
Og om ikke andet, så de 45 kr., du selv nævner :)
/Kenneth