Hvad vil det koste at få lavet en hjemmeside der er "ligesom" justeat.dk hvor det er muligt og søge blandt de virksomheder der har oprettet sig på siden?
Som udgangspunkt er just-eat jo et stort system med bestilling, sammensætning af mad, oprettelse af restaurationer, søgefunktion og meget meget mere.
Søgefunktionen i sig selv behøver ikke være dyr, det er mere når der kommer flere komplekse tiltag oven i hinanden at begynder at kunne udforme sig i pengepungen.
Begge på wordpress, så behøver det ikke koste mere end 1-2000kr.
Men der kræves KNOFEDT! :D
Knofedt er så det der koster kassen, der skal stadigvæk laves grafik, programmeres en masse ekstra funktioner og så skal der også lige skrives lidt tekst. For ikke at snakke om servere, webhosting og alt det andet ;)
Hvis man vil lave sådan en hjemmeside, så skal man nok finde min. 250000 DKR. til udvikling (hvis det kan gøre det).
Hvis du kan definere præcist hvad du vil have så ville jeg nok overveje at bruge programmører bosiddende uden for DK's grænser. Hvis jeg ikke tager fejl er der vist et par stykker herinde der kan byde ind, f.eks. 1908.