Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget for hjemmeside som justeat?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 12:11

Så sure I bliver :)

Der blev spurgt:

"Hvad vil det koste at få lavet en hjemmeside der er "ligesom" justeat.dk hvor det er muligt og søge blandt de virksomheder der har oprettet sig på siden? "

Med det jeg skriver kan man jo oprette sig og søge på virksomheder. 

Må indrømme at jeg synes det lige er hurtigt nok I giver mig 1 stjerne for at svare konkret på spørgsmålet.... 

God weekend! 

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 12:16

Steffen K:

Så sure I bliver :)

Der blev spurgt:

"Hvad vil det koste at få lavet en hjemmeside der er "ligesom" justeat.dk hvor det er muligt og søge blandt de virksomheder der har oprettet sig på siden? "

Med det jeg skriver kan man jo oprette sig og søge på virksomheder. 

Må indrømme at jeg synes det lige er hurtigt nok I giver mig 1 stjerne for at svare konkret på spørgsmålet.... 

God weekend! 

Jeg tror måske at du lægger for lidt i ordet "ligesom".

Det vil svare til at han spørger hvad en bil ligeosm en Porche vil koste, og du svare at man kan få en bil der også har fire hjul, for 2000kr :o)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 12:17

Marco Poul:

Jeg tror måske at du lægger for lidt i ordet "ligesom".

Det vil svare til at han spørger hvad en bil ligeosm en Porche vil koste, og du svare at man kan få en bil der også har fire hjul, for 2000kr :o)

Læs igen.... Manden skriver

"....hvor det er muligt og søge blandt de virksomheder der har oprettet sig på siden?" 

Hvad er det lige mit svar giver af forkerte informationer? 

I er fuldstændig besat af ordet Just-eat og læser sgutte videre :) 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Om man giver en pris på 1 krone eller 1 milliard er lige tæt på. 

Jeg fatter tilgengæld ikke man gider hverken gætte en pris eller gætte sig frem til "behovet", på så en ufattelig vag "kravspecifikation" :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:23

Jeg vil gribe det noget anderledes an.

En side som just-eat er udviklet henover de sidste 5-6 år, og det vil være mest realistisk at gøre det på samme måde med et tilsvarende nyt site.

Man starter et sted med de grundfunktioner som er nødvendige, og så lægger man funktioner/finesser på efterhånden som siden/systemet får "hår på".

Det er en fejl de fleste gør herinde når de kommenterer på hvad et "tilsvarende system som XX" koster.

Jeg kan udvikle et lignende system for omkring 50K som i grundsubstansen er en just-eat klon, men hvor der måske er skåret nogle hjørner af, som senerehen bygges på når behovene opstår.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 36
Fra  brugtfotoudstyr.dk Skrevet kl. 15:01

Der er jo ingen af os som har den fjerneste ide om, hvor meget back-end der er til just-eat.dk. Lad mig gætte på at det nok er her, at den største omkostning ligger......

http://brugtfotoudstyr.dk Danmarks handelsside for køb og salg af brugt fotoudstyr - og det er gratis

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:49

Som det bliver nævnt så skal du hoste op med 100.000+ hvis det skal være skræddersyet løsning. Dog ville jeg nok starte med at finde et system hvor der kan købes en extension kan løse nogle af dine opgaver som du har brug for.. Hvis extension ikke er tilstrækkelig kan du måske få udviklere af extension til at udvikle den til dit system.

Fx kan du prøve at undersøge om der findes noget booking system til wordpress hvor du kan se noget potentiale.. 

Det er selvfølgelig ikke den mest optimale måde at gøre det på men hvis måske fint at starte med de første 6 måneder så du ikke brænder en helt masse penge af hvis det ikke bliver til noget..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 15:57

Som det er nævnt tidligere i debatten, er du nødt til at være mere præcis, hvis nogen af de bud der kommer i tråden skal være bare nogenlunde præcise.

Hvad er det din hjemmeside skal kunne, af det som Just-Eats kan? Er det "bare" at kunne søge blandt virksomheder, eller skal virksomhederne kunne oprette menukort osv. Skal besøgende kunne bestilling mad og betale for den gennem siden?
Hvad skal virksomhederne kunne gennem hjemmesiden?

Inden du svarer på nogle af de spørgsmål her, vil jeg våge den påstand, at ingen af ovenstående bud er realistiske, da du desværre mangler at forklare din hensigt lidt mere i detaljer :-)

Fra Malmö
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 03:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Vi har lavet linede system som Just-Eat, men den køre ikke her i Danmark.

Meget kompleks system og har alle funktion som Just-Eat 

PixelGraf.Dk - Development Studio

Webdesign og Typo3 CMS

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)