Man må ikke håbe, at folkene bag justeat læser dette – jeg tror nok, de bliver meget kede af det – når de finder ud af, at de kunne have fået tilsvarende for kr. 2.000
"Hvad vil det koste at få lavet en hjemmeside der er "ligesom" justeat.dk hvor det er muligt og søge blandt de virksomheder der har oprettet sig på siden? "
Med det jeg skriver kan man jo oprette sig og søge på virksomheder.
Må indrømme at jeg synes det lige er hurtigt nok I giver mig 1 stjerne for at svare konkret på spørgsmålet....
"Hvad vil det koste at få lavet en hjemmeside der er "ligesom" justeat.dk hvor det er muligt og søge blandt de virksomheder der har oprettet sig på siden? "
Med det jeg skriver kan man jo oprette sig og søge på virksomheder.
Må indrømme at jeg synes det lige er hurtigt nok I giver mig 1 stjerne for at svare konkret på spørgsmålet....
God weekend!
Jeg tror måske at du lægger for lidt i ordet "ligesom".
Det vil svare til at han spørger hvad en bil ligeosm en Porche vil koste, og du svare at man kan få en bil der også har fire hjul, for 2000kr :o)
En side som just-eat er udviklet henover de sidste 5-6 år, og det vil være mest realistisk at gøre det på samme måde med et tilsvarende nyt site.
Man starter et sted med de grundfunktioner som er nødvendige, og så lægger man funktioner/finesser på efterhånden som siden/systemet får "hår på".
Det er en fejl de fleste gør herinde når de kommenterer på hvad et "tilsvarende system som XX" koster.
Jeg kan udvikle et lignende system for omkring 50K som i grundsubstansen er en just-eat klon, men hvor der måske er skåret nogle hjørner af, som senerehen bygges på når behovene opstår.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Der er jo ingen af os som har den fjerneste ide om, hvor meget back-end der er til just-eat.dk. Lad mig gætte på at det nok er her, at den største omkostning ligger......
http://brugtfotoudstyr.dk Danmarks handelsside for køb og salg af brugt fotoudstyr - og det er gratis
Som det bliver nævnt så skal du hoste op med 100.000+ hvis det skal være skræddersyet løsning. Dog ville jeg nok starte med at finde et system hvor der kan købes en extension kan løse nogle af dine opgaver som du har brug for.. Hvis extension ikke er tilstrækkelig kan du måske få udviklere af extension til at udvikle den til dit system.
Fx kan du prøve at undersøge om der findes noget booking system til wordpress hvor du kan se noget potentiale..
Det er selvfølgelig ikke den mest optimale måde at gøre det på men hvis måske fint at starte med de første 6 måneder så du ikke brænder en helt masse penge af hvis det ikke bliver til noget..
Som det er nævnt tidligere i debatten, er du nødt til at være mere præcis, hvis nogen af de bud der kommer i tråden skal være bare nogenlunde præcise.
Hvad er det din hjemmeside skal kunne, af det som Just-Eats kan? Er det "bare" at kunne søge blandt virksomheder, eller skal virksomhederne kunne oprette menukort osv. Skal besøgende kunne bestilling mad og betale for den gennem siden? Hvad skal virksomhederne kunne gennem hjemmesiden?
Inden du svarer på nogle af de spørgsmål her, vil jeg våge den påstand, at ingen af ovenstående bud er realistiske, da du desværre mangler at forklare din hensigt lidt mere i detaljer :-)