Jeg er måske også en nar, men hvad står "Tilføjelse af 404 Direct" for? Det har jeg aldrig hørt om før.. |
Der er ikke nogen der er en nar her :) Til at starte med så er vores link aktivt i vores signatur :)
Jeg forventer at kunne få mere trafik til jeres hjemmeside i så kraftig grad at i ville kunne mærke det tydeligt. Hvis jeres konvertering rate er normal vil det øge jeres salg betydeligt.
Jeg forventer at få jeres udvalgte søge ord på side 1.
Grunden til det er så billigt er baseret på at vi et ny started firma der ønsker masser af kunder.
Så hvad er forskellen på ham der gør det til 500 og ham der gør det til 5000.
Ham til 5000 har mange års erfaring det har jeg ikke, derfor vil jeg heller ikke tage lige så meget som ham, da han uden tvivl er dygtigere end mig.
Dog er jeg dygtig nok til at give jer det resultat i søger.
Så i kan vælge mig fordi :
Jeg er billig
Giver hvad jeg lover
Laver stærk Linkbuilding der gennemtestet og effektiv
Går gerne i dialog med kunden og hjælper med andre ting hvis vores evner er til det
For lige at svare på 404 så betyder det at hvis den sider som google fx har opfanget ikke eksistere så directer den til forsiden eller index side.
Dette kan være nyttigt hvis google har en gammel indekseret side som ikke findes længere. I stedet for at kunden der går ind på din side, oplever en fejl, rammer han forsiden efter få sekunder, og får dermed en god oplevelse af din side :)
Håber det svarede på jeres spørgsmål :) Ellers må i sige til :)