Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil på side 1 på Google - er der nogen det kan give mig en enkel og meget omkostningsbevist rådgivning

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Kovshøj:

Jeg vil godt kunne hjælpe dig for 500 kr. om måneden. Swifthosting har store succeser med SEO og Linkbuilding. Så vi ville kunne få dig godt optimeret og sikkert også ramme side 1, alt efter hvilke søgeord du gerne vil have forbedret. Smid mig en pm eller kontakt mig på sune@swifthosting.dk så kigger vi på det :)

Du kan se mere om os her: http://swifthosting.dk

Jeg er måske også en nar, men hvad står "Tilføjelse af 404 Direct" for? Det har jeg aldrig hørt om før..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 10:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er ikke nogen der er en nar her :) Til at starte med så er vores link aktivt i vores signatur :)

Jeg forventer at kunne få mere trafik til jeres hjemmeside i så kraftig grad at i ville kunne mærke det tydeligt. Hvis jeres konvertering rate er normal vil det øge jeres salg betydeligt.

Jeg forventer at  få jeres udvalgte søge ord på side 1.

Grunden til det er så billigt er baseret på at vi et ny started firma der ønsker masser af kunder.

Så hvad er forskellen på ham der gør det til 500 og ham der gør det til 5000.

Ham til 5000 har mange års erfaring det har jeg ikke, derfor vil jeg heller ikke tage lige så meget som  ham, da han uden tvivl er dygtigere end mig.

Dog er jeg dygtig nok til at give jer det resultat i søger.

Så i kan vælge mig fordi :

Jeg er billig

Giver hvad jeg lover

Laver stærk Linkbuilding der gennemtestet og effektiv

Går gerne i dialog med kunden og hjælper med andre ting hvis vores evner er til det

For lige at svare på 404 så betyder det at hvis den sider som google fx har opfanget ikke eksistere så directer den til forsiden eller index side.

Dette kan være nyttigt hvis google har en gammel indekseret side som ikke findes længere. I stedet for at kunden der går ind på din side, oplever en fejl, rammer han forsiden efter få sekunder, og får dermed en god oplevelse af din side :)

Håber det svarede på jeres spørgsmål :) Ellers må i sige til :)

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 10:36
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:38

Sune Kovshøj:

For lige at svare på 404 så betyder det at hvis den sider som google fx har opfanget ikke eksistere så directer den til forsiden eller index side.

Dette kan være nyttigt hvis google har en gammel indekseret side som ikke findes længere. I stedet for at kunden der går ind på din side, oplever en fejl, rammer han forsiden efter få sekunder, og får dermed en god oplevelse af din side :)

Da nu snakken går på SEO, har du så hørt om en 301 redirect i stedet for?

Den videreføre linkværdien (i et vist omfang) - hvilket en 404 ikke gør, så at slå på 404 redirect og i samme ånd nævne SEO er nok ikke så smart hvis du planlægger at sælge SEO Geeked

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:44

Sune Kovshøj:

Mener du ikke 301 redirect?

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 11:06

jo sorry, jeg mener naturligvis 301 redirect...

Fra Allerød
Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 02:41

Langt hen af vejen så få lavet en analyse af din side. Derefter læser du tilbage i tråden og laver de ting som bliver nævnt. http://isamedia.dk/ laver disse gratis på deres forside.

Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 36
Fra  www.boluxe.dk Skrevet kl. 22:05
Det lyder fornuftigt. Vil du sende mig et godt tilbud på pm?
Jeg Har oprettet min hjemmeside www.boluxe.dk
For 3 uger siden. Vi sælger håndklæder og jeg vil gerne på side 1 (top 5) i google med ordet håndklæder.
Kan du klare dette?

Mvh Morten
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:34

Du er på side 1 på Google! Smile

Prøv at google efter "CopenhagenSegway".

Der er faktisk mange der tror de ligger godt, hvis de ligger øverst når man Googler efter deres navn eller "forside" eller hvad de finder på.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:13

Jeg anbefaler en kombineret AdWords + linkbuilding strategi. Få evt tjekket dit site for uhensigtsmæssigheder inden, så du får maksimal udbytte af din investering.

Start AdWords og find ud af hvilke søgeord der bringer værdi. Forsøg så at opbygge dit indhold og linkbuilding omkring disse værdifulde søgeord. Når du så har opnået en tilfredsstillende position, kan du evt. pause annonceringen. I højsæsonen kan du så supplere med AdWords for større dominans på søgeresultaterne.

Vælg den kombination der giver dig højeste ROI og juster løbende.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)