Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ITT.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 23
Fra  2doIT Vest Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er det tid igen for annoncehajerne, vi er i begge firmaer blevet ringet op af ITT.dk

De sagde de lige ringede for at opdatere mine informationer, men hmmm det var mystisk for jeg mente ikke tidl. at have stået i deres "tlf-bog"

Men hov... det var underlig jeg foretog lige en søgning under samtalen med ham og eliteweb fremstod ingen steder på den her hjemmeside...

FJOLS!

Har andet at bruge min dag på!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:34
En måde man kan undgå mange af den slags opkald på er ved at blive markedsføringsbeskyttet i cvr, det har ihvertfald fjernet over 90% af mine opkald fra trælse sælgere af fiktive annoncer og deslige.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:45
Dato: 08-06-2007 09:33:45
Forfatter: Anders Christensen
En måde man kan undgå mange af den slags opkald på er ved at blive markedsføringsbeskyttet i cvr, det har ihvertfald fjernet over 90% af mine opkald fra trælse sælgere af fiktive annoncer og deslige.

Er dette gratis at blive, hvis ikke - hvad skal man give?

// Jesper Skov

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:47
Dato: 08-06-2007 09:44:51
Forfatter: Jesper Skov
Dato: 08-06-2007 09:33:45
Forfatter: Anders Christensen

Er dette gratis at blive, hvis ikke - hvad skal man give?

100 % gratis, Du skal bare sende dem en mail med dit CVR hvor Du beder om at blive markedsføringsbeskyttet.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:49
Ja, det er ganske gratis, kontakt erhvervs og selskabsstyrelsen for at blive markedsføringsbeskyttet.

Det link jeg smed i denne tråd ender tilsyneladende på en anden side end dengang: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=5478&pageNo=1 så det nemmeste er nok at ringe til dem.Tlf. 33 30 77 00

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)