Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop. eg sælger for lidt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Mit problem er at jeg sælger for lidt Er der nogen der gider kigge lidt på siden og komme med lidt konstruktiv kritik.

Jeg har prøvet at reklamerer på edb-priser, men det var bare penge ud af vinduet. Der kom stort set ikke nogen besøgende der fra. Jeg har også prøvet med forbrugertilbud.dk men med samme resultat.
Der er ca. 300 unikke besøgende om dagen, så det burde da give et salg eller to en gang imellem, men der kan gå mange dage mellem salgende.

Håber i har nogle råd. På forhånd tak

Mvh
Allan

Tjek min profil her

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:06
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:22
Et par hurtige kommentarer.
Der er ikke noget der minder om en sælgende tekst, sitet er totalt blottet for sjæl og andet storrytelling. Med andre ord er det hammer kedeligt og intetsigende.
Det animerede halløj i toppen er distraherende og meningsløst, væk med det.
Dertil så jeg nogle fejllinks til billeder etc. det må der ikke være.
Og slutteligt, hvad vil du med mit fax/nummer som jeg bliver tvunget til at opgive ved køb, det er ikke sikkert at det er noget jeg deler ud.
Det var et par hurtige flade, ellers er det også gode ting at sige om sitet, men det har jeg ikke tid til nu.

Dbh Martin
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 15:22

Hej Carsten

Tak for svaret. Jeg tror bare mit problem er selve siden. Jeg har et forholdsvis ok besøgstal, men jeg kan se i min stats at de fleste besøgende kun når til forsiden. De skulle jo gerne klikke lidt rundt og se om der var noget de kunne bruge.

Mvh
Allan

Tjek min profil her

Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 15:24

Hej Martin

Tusind tak for din gennemgang af siden. Der er lidt at arbejde videre med.

Mvh
Allan

Tjek min profil her

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:46
Hej AllanD

Betaling med Dankort tilbyder du det ?

hvis ja - så skilt med det.

hvis ikke, så se at få det på, det giver langt flere kunder i butikken (taler af erfaring fra min egen webshop.)

Som Martin Skriver dit design trænger til en opfriskning.
kig evt. på :
http://www.templatemonster.com/

Her kan du købe dig til et flot design til en fornuftig pris, men husk, gå uden om de designs der bruger java eller andet skidt.

derudover kan jeg kun evt. anbefale dig at kigge på :
www.goldenplanet.dk de tilbyder en fuldblods webshop baseret på oscommerce, og de kommer nemlig med en helt ny udgave af deres system her til Januar, som VIRKELIG sparker r..

Håber du kunne bruge mine forslag :)

Held og lykke med sitet.

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:46
Jeg er enig med Martin i, at din side mangler et sælgende moment. Jeg er personligt ikke vild med OS-commerce og den opsætning. Det er bla. ligegyldigt for mig, at der har været 1071284 hits siden lørdag 01 maj, 2004 . Med andre ord - du skal arbejde med din hjemmeside.
Dernæst er det en utrolig svær branche, du er i. Du har stort set de samme varer, som de store og billige butikker har på Edbpriser.dk, og langt de fleste forbrugere er kender til Edbpriser.dk. Derfor vil de i mange tilfælde lige tjekke prisen, selvom de måske er kommet ind på siden via. Forbrugertilbud.dk eller et andet sted.
De få af dine priser jeg lige har sammenlignet, ligger et stykke over de billige forhandlere på Edbpriser.dk, og eftersom du ikke giver noget ekstra, som kan retfærdiggøre den højere pris, så tror jeg, at det er svaret på den manglende omsætning. 
Jeg har ikke svaret på, hvordan du præcist skal skaffe øget omsætning, som også giver en bedre indtjening. Men blot sige, at en af de personer, som har tjent aller flest penge på at sælge varer, der er under et stort prispres er blandt Danmarks 100 rigeste, nemlig stifteren af L''easy. Så det kan lade sig gøre at sælge varer noget dyrere end konkurrenterne bare, man har sit koncept iorden.  
Fra Middelfart
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:03
Hej NSE

Oscommerce, kan skam være udemærket hvis blot man har arbejdet lidt videre end blot med standard, i den udgave som vi kommer til at bruge fra formentlig midten af Januar 2006, af Openbizbox fra goldenplanet.dk som bygger på teknologien fra OScommerce er alt dette sorteret fra så som, antal hits siden x antal dage.

Jeg ved at godt at dette figurere på vores nuværende tilgængelige shop, men dette vil forsvinde når ny udgave kommer til januar.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)