Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

17 årige pige søger arbejde

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil's oprindelige indlæg var et forsøg på at være konstruktiv - om du er enig i det kontante format eller ej. Værdsæt den hjælp du får - især når den er gratis - eller du har et problem.

Derimod synes jeg, tråden tager en forkert drejning, når penis og målebånd hives frem; det er hverken relevant eller brugbart. 

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 23:13 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Hanan,

Synes, det er helt fint at forhøre sig omkring tips og ideer til, hvad du kan søge som og hvorhenne i en tid, hvor det er svært at finde sig et arbejde. At du ikke skriver flydende, betyder ikke ret meget i det fag, som du er i gang med at uddanne dig til. Her er det primært din faglige kunnen, der er vigtig. Og skulle du finde et job som ekspedient i en bagerforretning, betyder det heller ikke noget, om du kan stave til de forskellige brød - bare du kan få dem over disken og levere en ordentlig service til folk.

At hævde sig selv på bekostning af andre er vist noget, der sker ret jævnligt herinde, og jeg synes det er smagløst. Det handler ikke om, hvad andre kan, men derimod om hvad du kan tilbyde andre. Og jeg er ikke i tvivl om, at du er en ung pige, der tager et ansvar alvorligt, er dygtig og leverer en ordentlig service. Så lad ikke nogen herinde få dig ned med nakken.

Jeg står desværre ikke og mangler nogen og jeg kender ikke umiddelbart nogen i Korsør og omegn, som mangler hjælp. Men skulle du have brug for hjælp til at kigge ansøgning og/eller CV igennem, er du velkommen til at kontakte mig via en privat besked herinde eller på min mail tommy@mainmedia.dk og så giver jeg dig gerne en hånd.

Held og lykke med det!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Prøv nu at hør her venner,

Det var på ingen måde ment som selvhævdelse, bare for at gøre opmærksom på "hvor meget bedre jeg er end dig - hah!"

- Det var 100% ment som en øjenåbner, da hun lød lidt som om hun ikke ville tage andres hjælp ind.

Fra Augustenborg
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Giving2Charity Skrevet kl. 23:52 | Låst

Tommy B. Torpegaard:

Men skulle du have brug for hjælp til at kigge ansøgning og/eller CV igennem, er du velkommen til at kontakte mig via en privat besked herinde eller på min mail tommy@mainmedia.dk og så giver jeg dig gerne en hånd.

Held og lykke med det!

Thats the spirit Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55 | Låst

Hanan:
undskyld mig lige hvad er det du mener? det du sidder og skriver giver ingen mening. hvad er arto forresten ?

Kort og godt: Jeg er ret sikker på han mener at du skal være mere seriøs omkring det.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:51 | Låst

Christina Handt:
Bertil har faktisk ret. Amino er ikke en jobsøgnings-side og Bertils råd var faktisk meget brugbare.

Mener du at et sted som Amino hvor der er mange arbejdsgivere er forkert at søge jobs på?

Det kunne måske i nogle tilfælde være den hurtigste vej til et midlertidigt job, da mange iværksættere ikke altid er klar til økonomisk at få de dyreste medarbejdere ind.

Jeg kan finde mindst 10 indlæg om dagen på Amino som er mindre interessante end en jobansøgning og som i almindelighed er uden substans og grænsende til være debile.

Men DK er nok det land i verden som endnu ikke har lært lektien omkring at bruge de kvalifikationer som 2-sprogede bringer med sig for fremtiden.

Derfor synker DK.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:14 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Christina Handt:
Bertil har faktisk ret. Amino er ikke en jobsøgnings-side og Bertils råd var faktisk meget brugbare.

Mener du at et sted som Amino hvor der er mange arbejdsgivere er forkert at søge jobs på?

Det kunne måske i nogle tilfælde være den hurtigste vej til et midlertidigt job, da mange iværksættere ikke altid er klar til økonomisk at få de dyreste medarbejdere ind.

Jeg kan finde mindst 10 indlæg om dagen på Amino som er mindre interessante end en jobansøgning og som i almindelighed er uden substans og grænsende til være debile.

Men DK er nok det land i verden som endnu ikke har lært lektien omkring at bruge de kvalifikationer som 2-sprogede bringer med sig for fremtiden.

Derfor synker DK.

Jeg vil meget gerne have mig frabedt at du blander problemstillingen der handler om at tosprogede har svært ved at finde job sammen med det faktum at jeg ikke synes amino-debatterne er en jobbørs. Mit indlæg handlede om det sidstnævnte.

Ja, jeg mener det er forkert, da at få et almindeligt arbejde ikke har noget med iværksætteri at gøre - og der er en meget stor chance for at debatterne bliver forvandlet til et virvar af jobansøgninger, hvis folk får lov til det. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:40 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Christina Handt:

Entrepreneur - Jan:

Christina Handt:

Derfor synker DK.

Jeg vil meget gerne have mig frabedt at du blander problemstillingen der handler om at tosprogede har svært ved at finde job sammen med det faktum at jeg ikke synes amino-debatterne er en jobbørs. Mit indlæg handlede om det sidstnævnte.

Ja, jeg mener det er forkert, da at få et almindeligt arbejde ikke har noget med iværksætteri at gøre - og der er en meget stor chance for at debatterne bliver forvandlet til et virvar af jobansøgninger, hvis folk får lov til det. 

Jamen du kan skam frabede dig hvadsomhelst. Men du skal ikke regne med at det bliver imødekommet.

Problemstillingen omkring tosporgede bragte du selv på banen med din opbakning til Bertils indlæg, og jeg mener du har en forkert indstilling, ikke til jobsøgning, men til tosprogede.

Jeg bryder mig heller ikke om indlæg med indhold af jobansøgninger, men de er her hver dag og der er ingen der anfægter de velskrevne ansøgninger, med kommentarer om at Amino ikke er en jobbørs.

F.s.a. rettelser for stavefejl m.m., så kan jeg se I ikke har den store erfaring i ansættelse når I kommer med den typekommentarer som I gør. Enhver arbejdsgiver vil hellere se det "sande ansigt" frem for det konstruerede, og ved at pigen skriver som hun gør, så ved man hvad man får. Hvis det er rettet af andre, ved man ikke hvad man får.

PS Enhver med lidt erfaring ved indenfor 10 sek. at pigen er tosproget :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24 | Låst

Entrepreneur - Jan:
F.s.a. rettelser for stavefejl m.m., så kan jeg se I ikke har den store erfaring i ansættelse når I kommer med den typekommentarer som I gør. Enhver arbejdsgiver vil hellere se det "sande ansigt" frem for det konstruerede, og ved at pigen skriver som hun gør, så ved man hvad man får. Hvis det er rettet af andre, ved man ikke hvad man får.

Jeg vil gerne lige have lov at sige to ting.

- For det første så nævnte jeg KUN stavefejlene, fordi det for mig bare lignede rent sjusk. Hvis jeg havde fanget at det oprigtigt var staveproblemer, havde jeg ikke nævnt det, som du selv siger, så er det bedre at se det ægte, end en ordblind der får rettet hele sin ansøgning, fordi DET er jeg enig i, det skal man ikke, så snyder man sin mulige arbejdsgiver.

Jeg ser dog hellere at der står i jobansøgningen at man er ordblind, og man har fået en ven til at rette ansøgningen igennem.

Det syntes jeg også viser også at man er seriøs. Og det giver plus point i min bog.

- Det ville jeg da hellere se, end en hvor halvdelen af jobansøgningen er volapyk og ligner en historie skrevet af en fra 2. klasse...

Noget helt andet er:

- Jeg har faktisk ikke givet udtryk for at jeg syntes at Amino ikke er en jobsøgningside (bare lige for at sætte det på plads)

Jeg syntes det er i orden at man kan tilbyde sin arbejdskraft her på Amino, hvis man har noget at byde på indenfor iværksætteri, jeg syntes dog at disse jobansøgninger hvor der i bund og grund bare står "HEJ, JEG HAR BRUG FOR ET ARBEJDE, MINE VENNER SIGER AT..." ikke hører hjemme her på amino.

Mvh.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 12:31 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tag diskussionerne via privatbeskeder, og respekter trådstarterens oprindelige formål med tråden.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)