Bertil's oprindelige indlæg var et forsøg på at være konstruktiv - om du er enig i det kontante format eller ej. Værdsæt den hjælp du får - især når den er gratis - eller du har et problem. Derimod synes jeg, tråden tager en forkert drejning, når penis og målebånd hives frem; det er hverken relevant eller brugbart. |
Hej Hanan,
Synes, det er helt fint at forhøre sig omkring tips og ideer til, hvad du kan søge som og hvorhenne i en tid, hvor det er svært at finde sig et arbejde. At du ikke skriver flydende, betyder ikke ret meget i det fag, som du er i gang med at uddanne dig til. Her er det primært din faglige kunnen, der er vigtig. Og skulle du finde et job som ekspedient i en bagerforretning, betyder det heller ikke noget, om du kan stave til de forskellige brød - bare du kan få dem over disken og levere en ordentlig service til folk.
At hævde sig selv på bekostning af andre er vist noget, der sker ret jævnligt herinde, og jeg synes det er smagløst. Det handler ikke om, hvad andre kan, men derimod om hvad du kan tilbyde andre. Og jeg er ikke i tvivl om, at du er en ung pige, der tager et ansvar alvorligt, er dygtig og leverer en ordentlig service. Så lad ikke nogen herinde få dig ned med nakken.
Jeg står desværre ikke og mangler nogen og jeg kender ikke umiddelbart nogen i Korsør og omegn, som mangler hjælp. Men skulle du have brug for hjælp til at kigge ansøgning og/eller CV igennem, er du velkommen til at kontakte mig via en privat besked herinde eller på min mail tommy@mainmedia.dk og så giver jeg dig gerne en hånd.
Held og lykke med det!