Det er jo ikke ligegyldige ting vi diskuterer, jeg syntes da at det er ret så relevant. Så kan fremtidige jobsøgere se denne tråd, og se hvad vi har givet af råd og kritik, at der så kommer nogle forskellige holdninger er jo bare godt, så de også kan se at der ikke er en model der er den rigtige. Men jeg fornemmer også at diskutionen er færdig nu, så det går jo i sig selv. - Jeg syntes bare det var en mærkelig "pædagoisk" kommentar at komme med, når det er relevant det vi diskuterer. |
Entrepreneur - Jan:Jamen du kan skam frabede dig hvadsomhelst. Men du skal ikke regne med at det bliver imødekommet.
Problemstillingen omkring tosporgede bragte du selv på banen med din opbakning til Bertils indlæg, og jeg mener du har en forkert indstilling, ikke til jobsøgning, men til tosprogede.
Det der er simpelthen ikke i orden! Jeg bliver utrolig vred over de ting du antyder og håber en amino-admin ser det her!
Jeg er på INGEN MÅDE racist. Tværtimod! Min barndomsveninde er af tyrkisk afstamning og om man er tosproget eller ej er fuldstændgt ligegyldigt i mine øjne. Vi er alle danskere og sådan er det.
Dét du har gang i er mudderkastning. Du overfortolker mine indlæg på en negativ måde. Mit første indlæg var en masse råd til hvordan hun kunne opnå flere jobs med sine ansøgninger og intet andet.