Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

17 årige pige søger arbejde

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg ønsker gerne et tilbud fra jer hvad jeg skal gøre, eller om jeg kan få hjælp.

Jeg er 17 fylder 18 om 2 måneder, jeg afsluttet mit grundforløbet på social og sundheds uddannelse her den. 10 maj, jeg blev ikke optaget på hovedforløbet til aug for jeg skal være derhjemme i omkring 6 måneder eller et år hvis jeg ikke bliver optaget igen, jeg har prøvet mange muligheder, men ingen af dem lykkes.

Er rigtigt forvirret, og er ikke vant til at bare sidde derhjemme og lave ingenting, det må bare være forfærdigt for mig at bare sidde derhjemme, ønsker et job, eller ligene.

Da jeg fik brevet fra min skole at jeg ikke kunne optages, var det ligesom at få stukket en kniv i hjertet!

Lidt om mig:
Jeg en pige som bor i Korsør, bor sammen med mine forældre.
jeg elsker at arbjede med mennesker, det er et af mine ønsker under min uddannelse, job, eller fritid.  Det fordi man selv er det menneske, så det altid spænende at selv at arbjede med menneker.
Måske er det lidt svært at bedømme sig selv hvordan man er o.s.v. men som folk synes/bedømmer mig, får jeg altid afvide jeg altid er hjælpsom, sød, moden end min egne aldre, og en dygtigt pige. De ting jeg kender ved mig selv, og ved jeg er,  det er; At jeg er hjælpsom, for elsker at hjælpe føler jeg har gjort noget rigtigt godt bare ved at hjælpe, i virkeligheden er det også rigtigt godt at hjælpe. Jeg er også meget lærenem, kreativ, tålmodig, rolig, ærlig, nysgerrig, pæn og ordentligt,  både i sprog og påklædning, kan lide udfordringer, er venlig, har selvkontrol, og er forstående.

i min fritid er jeg intet hjemme, eller sammen med familie/venner, og danser tit. for et år siden har jeg gået til håndbold.  Det jeg elsker i min fritid er at danse, hører musik, lave digte, læse virkelig historie, og sådan på fb når jeg virkelig keder mig, og det kommer  jeg til nå¨r jeg ikke får noget at lave! ,

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 17:37 | Låst

Desvære du bor langvæk fra kbh
Jeg bruger en med arbejde men i kbh på frederiksberg

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Tilmeldt 14. Jun 12
Skrevet kl. 17:39 | Låst

Når ja det lidt langt, :( men hvad søger du? og i hvad?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Skrevet kl. 17:40 | Låst

Ekspediente til bageri

Tilmeldt 14. Jun 12
Skrevet kl. 17:45 | Låst

når okey, men kbh er langt eller kun en time langt men hvis jeg skal betale hverdag for transporten, så bliver det dyrt.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Skrevet kl. 17:59 | Låst

Ja det rigtigt

Tilmeldt 14. Jun 12
Skrevet kl. 18:00 | Låst

Men ellers tak, for din opmærksomhed :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:10 | Låst

Hanan:

når okey, men kbh er langt eller kun en time langt men hvis jeg skal betale hverdag for transporten, så bliver det dyrt.

Transporten får du jo dækket bagud gennem dit fradrag. Via tastselv kan du få det udbetalt månedligt.

Tilmeldt 14. Jun 12
Skrevet kl. 18:13 | Låst

det vidste jeg ikke noget om, men det lyder da godt hvis man kunne det. 

Tilmeldt 14. Jun 12
Skrevet kl. 18:16 | Låst

Ej det ville være så dejligt hvis jeg kunne få mig et arbejde i mellemtiden, det er jo så svært i de her dage at finde et arbejde! :(

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)