Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af et produkt..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Vi er ikke helt sikker på om det er her vi skulle skrive dette, men håber det går, hvis det er det forkerte sted.

Vi er et par gutter der har købt en hjemmeside, helt tilbage til januar, og betalt for den osv. Ham vi har købt den af lovede igennem mail at sætte den op, men har kun overført til vores server. Han har heller ikke overført domænenavnet, eller login til admin delen. Vi er ved at være træt af og vente, for vi kommer aldrig videre, og vi har overført penge til ham, men han er ikke altid til at komme i kontakt med. 

Er der noget vi kan gøre i dette tilfælde?

Han har sendt en kontrakt med hans underskrift til min mail, men alligevel siger han bare han hele tiden har andet at se til. Har foreslået at han kunne give mig/os pengene tilbage, så jeg kunne købe en anden i stedet for, så slap han for at lave det. 

Og vi føler at vi er gået glip af flere tusindevis af kroner, for den skulle give mellem 100 til 200 kroner om dagen, ifølge ham og nogle resultater han har vist os.

Vi har været meget tålmodige, men vores tålmodighed er ved at være sluppen op. Derfor ville vi gerne høre jeres råd, hvis der er noget man kan gøre i dette tilfælde.

Med venlig hilsen

Chris og Rikke

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 01:39

Har der været aftalt en leveringsdato/frist/deadline?

I skal ikke finde jer i at vente længere. Kræv pengene tilbage og evt. en erstatning.

Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 01:46

Hej,

Nej ikke andet en så hurtigt som muligt, og små 5 måneder er ikke hurtigt i vores hoveder.

Vi fik fat i ham i fredags over mail, hvor han lød som om det var vores skyld det ikke var gået hurtigere, men når han op til flere gange ikke gider sende domænenavnet, eller login, kan vi ikke komme nogen steder. Vi har mange beviser på han har modtaget det han skulle bruge, hvis han blot gad bruge de få timer det tog at lave det sidste for ham.

Jeg har personligt haft lyst til at sagsøge ham + evt erstatning, men er det ikke dyrt sådan noget? Og hvor stor er chancen for man så vinder sådan en sag? Kæresten synes det er måske lige i overkanten at sagsøge ham.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 02:04

I skal gøre det mere besværligt for ham ikke at overføre end at overføre.

Ring til ham flere gange dagligt på alle tidspunkter af døgnet, råb ad ham, tru ham med at tage retslige skridt, skæld ham ud, svin ham til. Lav kort sagt bare en fandens masse ballade.

Det sidste I skal gøre er at være høflige og udvise god vilje.

Når man har et udestående med mennesker, der simpelthen bare ikke gider - i modsætning til fx debitorer, der ikke har pengene - skal man holde dem til ilden konstant. Det er frustrerende, mens det står på, men de overgiver sig altid hurtigt.

I kan glemme alt om at lægge sag. Ikke fordi han ikke har fortjent det - det har han selvfølgelig - men fordi der ikke kommer noget ud af det.

Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 02:12

Jakob Bank:

I kan glemme alt om at lægge sag. Ikke fordi han ikke har fortjent det - det har han selvfølgelig - men fordi der ikke kommer noget ud af det.

Hej,

Okay, så man kan faktisk ikke gøre noget? Eller hvordan skal det forstås? 

Vi har de sidste dage forsøgt forgæves at komme i kontakt, men uden held. Han tlf har vi ikke, så vi kan ikke ringe til ham desværre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:26

chris_dk88:

Hej,

Okay, så man kan faktisk ikke gøre noget? Eller hvordan skal det forstås? 

Vi har de sidste dage forsøgt forgæves at komme i kontakt, men uden held. Han tlf har vi ikke, så vi kan ikke ringe til ham desværre.

Hej, jeg mener slet ikke i skal lytte til ovenstående råd. Jeg har selv prøvet at blive snydt for en masse penge - og det hjalp hverken at skælde ud eller true dem der ikke gider betale/gøre tingene færdigt. De bliver bare endnu mere vrede og ugidelige. 

Hvis i ikke har fået det aftalte produkt efter så lang tid vil jeg mene i har en sag. Det koster 500 kr. at starte en "småsag" (sager hvor det handler om mindre end 12000 kr. så vidt jeg husker). Dén der taber sagen skal betale alle de øvrige sagsomkostninger for begge parter. Tag en snak med en advokat. I hver kommune er der advokater der tilbyder rådgivning gratis, så selve vejledningen hvor i beslutter om i vil lægge sag an eller ej koster ikke noget.

Held og lykke. 

Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 06:43

Hej,

Tak for dit svar, jeg håber bare ikke jeg så taber sagen, så kan det vist blive en dyr kamp imod ham.

Det værste er at jeg kan se han er i gang med at sælge hans anden hjemmeside herinde.

Jeg håber lige at kunne høre andres mening om hvad i ville have gjort.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)