Hej allesammen, Vi er ikke helt sikker på om det er her vi skulle skrive dette, men håber det går, hvis det er det forkerte sted. Vi er et par gutter der har købt en hjemmeside, helt tilbage til januar, og betalt for den osv. Ham vi har købt den af lovede igennem mail at sætte den op, men har kun overført til vores server. Han har heller ikke overført domænenavnet, eller login til admin delen. Vi er ved at være træt af og vente, for vi kommer aldrig videre, og vi har overført penge til ham, men han er ikke altid til at komme i kontakt med. Er der noget vi kan gøre i dette tilfælde? Han har sendt en kontrakt med hans underskrift til min mail, men alligevel siger han bare han hele tiden har andet at se til. Har foreslået at han kunne give mig/os pengene tilbage, så jeg kunne købe en anden i stedet for, så slap han for at lave det. Og vi føler at vi er gået glip af flere tusindevis af kroner, for den skulle give mellem 100 til 200 kroner om dagen, ifølge ham og nogle resultater han har vist os. Vi har været meget tålmodige, men vores tålmodighed er ved at være sluppen op. Derfor ville vi gerne høre jeres råd, hvis der er noget man kan gøre i dette tilfælde. Med venlig hilsen Chris og Rikke |
Har der været aftalt en leveringsdato/frist/deadline?
I skal ikke finde jer i at vente længere. Kræv pengene tilbage og evt. en erstatning.