Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence / Finans site.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle jer herlige amino'er :)

Jeg har nu efter noget kortere tids vedligeholdelse af mit affiliate site valgt at ville dele det med jer andre fantastiske mennesker her på nettet.

Siden hedder Dagens Guld, www.DagensGuld.dk

Inde på siden vil du kunne finde gratis konkurrencer, betalende konkurrencer (1-9,- kr), blog indlæg om hvordan man kan tjene penge online.

Du har mulighed for at prøve en masse forskellige ting gratis, og generelt hygge dig lidt og få tiden til at gå herinde med lidt af hvert der kan havne hjemme hos dig ganske gratis måske :)

Fortæl gerne hvad i synes om hjemmesiden, designet skulle gerne være simpelt og nemt at navigere rundt i.

www.DagensGuld.dk - Det værd at grave efter!

I må meget gerne smide et like på www.facebook.com/dagensguld :) Dermed får i også altid de nyeste opslag af konkurrencer og blog indlæg!

Dbh

Nicolai

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 18:45

Hej Nicolai 

Jeg synes dit site ser rigtig godt ud, men umiddelbart synes jeg de store bannere/reklamer generer rigtig meget. Hvorfor har du dem på siden når du også har links? Ellers ville jeg nok overveje at gøre dem mindre. Og så evt. have flere indlæg på forsiden. 

Mvh Emil 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:52

Dit link til en konkurrence om et fjernsyn med GPS for 9 kroner, lader ikke til at virke. Det sender mig tilbage til forsiden.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 19:14

Hej.

Synes det er en rigitg pæn side, den er nem og overskuelig og pænt design.

Nu er jeg ikke expert i affiliate sider, men sidder og kigger rundt på siden og ser at der egentlig ikke er meget tekst om reklamerne.

Får du bare lov til at sætte reklamer ind på sitet sådan uden videre? Skal man ikke have en masse relevant tekst til det eller et minimun antal besøgende?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:19

Eugene Darville:

Får du bare lov til at sætte reklamer ind på sitet sådan uden videre? Skal man ikke have en masse relevant tekst til det eller et minimun antal besøgende?

Der er mange affiliatesider der giver adgang til Gud og hver mand. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:58

Eugene Darville:

Hej.

Synes det er en rigitg pæn side, den er nem og overskuelig og pænt design.

Nu er jeg ikke expert i affiliate sider, men sidder og kigger rundt på siden og ser at der egentlig ikke er meget tekst om reklamerne.

Jeg har efterhånden en del læsere faktisk, og ja de lader mig selvfølgelig poste indholdet.

Jonas:

Dit link til en konkurrence om et fjernsyn med GPS for 9 kroner, lader ikke til at virke. Det sender mig tilbage til forsiden.

Tak for informationen, det er hermed rettet.

- Jeg vil herudover gerne takke for de pæne ord omkring siden. Der vil blive udarbejdet nogle mere beskrivende og fyldige indlæg fremover :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)