Hejsa alle jer herlige amino'er :) Jeg har nu efter noget kortere tids vedligeholdelse af mit affiliate site valgt at ville dele det med jer andre fantastiske mennesker her på nettet. Siden hedder Dagens Guld, www.DagensGuld.dk Inde på siden vil du kunne finde gratis konkurrencer, betalende konkurrencer (1-9,- kr), blog indlæg om hvordan man kan tjene penge online. Du har mulighed for at prøve en masse forskellige ting gratis, og generelt hygge dig lidt og få tiden til at gå herinde med lidt af hvert der kan havne hjemme hos dig ganske gratis måske :) Fortæl gerne hvad i synes om hjemmesiden, designet skulle gerne være simpelt og nemt at navigere rundt i. www.DagensGuld.dk - Det værd at grave efter! I må meget gerne smide et like på www.facebook.com/dagensguld :) Dermed får i også altid de nyeste opslag af konkurrencer og blog indlæg! Dbh Nicolai |
Hej Nicolai
Jeg synes dit site ser rigtig godt ud, men umiddelbart synes jeg de store bannere/reklamer generer rigtig meget. Hvorfor har du dem på siden når du også har links? Ellers ville jeg nok overveje at gøre dem mindre. Og så evt. have flere indlæg på forsiden.
Mvh Emil