Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om Affiliate klik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville lige spørge om der er nogen der ved om man må betale for klik til sine annoncer

Altså noget alla google adsense hvor man betaler for at få vist linket på andres sider eller skal klik komme fra ens egen side

Kan de se hvor der klikkes fra

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:40

Hos de fleste affiliatenetværk skal siderne godkendes enkeltvis. Du kan sikkert godt skjule kilden med en viderestilling, men bliver det opdaget, mister du dine indtjeninger.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 13. Jun 12
Skrevet kl. 11:45

Ja der står bare på nogle af annoncerne at google ads o.l. er tilladt så går jeg ud fra man godt må med dem

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:46

Tror meget det handler om dine intentioner - om du vil prøve at snyde annoncøren.
Det er i hvert fald været tilfældet med os.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 11:48

Ja det må man godt men der er ikke mange som gør det desværde. Fordi i tidernes morgen var der nogle om udnyttede det. Så der er ikke mange som bruger det ud over på google og facebook. Fordi Facebook styrer det selv og Google har nogle systemer som lukker dem ned som udnytter systemet.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 13. Jun 12
Skrevet kl. 11:48

Jeg går ikke ind for snyd pengene skal tjenes ærligt men hvis man kan få vist linket på flere sider og det er tilladt så gør jeg da gerne det

Tilmeldt 13. Jun 12
Skrevet kl. 11:50

Ja det kan os blive en godt indtjening hvis man bare tjener 20 øre pr klik hvis man så får 100 eller 1000 klik om dagen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37

Det bedste du kan gøre er at tage fat i de annoncører som du gerne vil lave annoncerne på adsense med. Så skal du forklare dem hvordan du har tænkt dig at skaffe dem flere leads, hvis du kan lave nogle projektioner så har du større chance for succes.

Tror at de fleste affiliate manager og annoncører vil lytte hvis det du kan komme med lyder fornuftigt og ikke giver problemer i forhold til deres egne aktiviteter.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er nogle annoncører hos www.partner-ads.com/dk der giver et beløb pr. klik. Men fremfor kun at fokusere på de partnerprogrammer der giver pr. klik, synes jeg, du skal fokusere på at promovere de programmer der (også) giver noget for et salg eller lead.

Ofte vil du også se, at de partnerprogrammer der kun giver noget pr. klik vælger at beskytte sig mod snyd og dårlig (=ufokuseret) trafik ved at have meget lave klikpriser.

Ved at fokusere på salg og leads vil du højst sandsynligt både tjene mere og give annoncørerne mere værdi, fordi du arbejder for at alle vinder, og ikke kun for at skrabe så mange klik sammen som muligt. Og på den måde vil kan du være mere sikker på et langt og givtigt forhold til den enkelte annoncør.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)