Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Socialt entreprenørskabsprojekt - Eksamen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er i gang med mit eksamensprojekt, som omhandler socialt entreprenørskab i Afrika og jeg ville sætte stor pris på din hjælp!

Det eneste jeg har brug for, er at du/i udfylder min spørgeskemaundersøgelse. Den tager kun. 2min. at udfylde.

Jeg håber i kan hjælpe... Og i så fald - på forhånd TAK!

Link: http://www.surveymonkey.com/s/FD765XJ

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:31
Spørgeskema om social entrepenørskab i Afrika - og du stiller spørgsmålene i dette forum... Synes ikke jeg ser sammenhæng eller relevans .. Men måske jeg bliver klogere hvis jeg klikker på linket...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 12. Jun 12
Skrevet kl. 22:56

Hej Lasse

Spørgeskemaet skal brugs, så jeg kan finde frem til den rigtige markedsføring og distribution for produktet. Måske kunne MLM være en måde at gøre dette på? Jeg har dog også lagt det op andre online portaler i håb om, at få et større overblik. Hvis du har fået udfyldt mit skema, skal du i hvert fald have et - Tak, for hjælpen! God aften

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:54

Hej Trice

Kigger da lige på spørgeskemaet også, for jeg stod med lidt samme tanke som Lasse. Nu ved jeg ikke hvad du tænker på når du siger "socialt entreprenørskabsprojekt", men måske du kan bruge viden om nogle af de organisationer der findes via MLM til dit projekt også. Nourish The Children er et projekt der sørger for mad til mere end 100.000 børn dagligt. Forceforgood.org laver en masse andre sociale projekter og støtter diverse ting. Dette er blot dem jeg selv kender via NuSkin. Begge med kæmpe succes pga. MLM.

Dbh. Martin

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 10:03

Lige et par kommentar til spørgeskemaet...

1. Sko, smykker og tasker er jo 3 vidt forskellige produkter. Så at vurdere det samlet giver i mine øjne ikke et rigtigt billede. Er brand lige så vigtig for smykker som det er med tasker og sko, nej det tror jeg ikke (hvis man kigger i smykkebutikker, så er der jo rigtig mange ting hvor man reelt ikke kan se mærket).

2. Man kan vælge andet, men kan ikke nøjes med at svare her (der er heller ikke nogen enter knap).

Men jeg kunne sagtens forestille mig det som MLM projekt, at man lærte dem at producere (smykker, tasker og sko) Du er velkommen til at skrive en privat besked, hvis du har brug for en udybning.

Tilmeldt 12. Jun 12
Skrevet kl. 11:44

Hej Martin

Tak for din hjælp! Ang. din tilbagemelding:

1. Det vigtigst fo min undersøgelse er ikke at finde ud af hvad efterspørgslen er for det enkelte produkt, men mere overordnet for den slags produkter, produceret i Afrika. Men ja, du har ret i at man ikke nødvendigvis ville købe sko, hvis man ville købe smykker.

2. Er ikke sikker på at jeg forstår din forklaring?

Det lyder spændende med de projekter du omtaler... Det vil jeg da gerne høre mere om! Jeg sender dig en besked...

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 14:33

Trice:

2. Er ikke sikker på at jeg forstår din forklaring?

I spørgeskemaet er der et spørgsmål med et par svarmuligheder, men hvor der også samtidig er muligt at skrive noget i feltet "andet". Her skrev jeg en kommentar, men spørgeskemaet kunne ikke godkendes før jeg havde valgt en af de forhåndsmuligheder der var. Her burde det jo være muligt at vælge andet som eneste svar.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:28

Martin Slot:
1. Sko, smykker og tasker er jo 3 vidt forskellige produkter.

Vel dybest set samme kategori.... accessories :-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)