Jeg bruger StatsRemote.com. Den understøtter alle programmer jeg har hørt om, og hvis der mangler en, sender du bare en mail og den bliver tilføjet med det sammen.
Holder også øje med mediascript.dk og ser hvordan det udvikle sig.
Jeg bruger StatsRemote.com. Den understøtter alle programmer jeg har hørt om, og hvis der mangler en, sender du bare en mail og den bliver tilføjet med det sammen.
Holder også øje med mediascript.dk og ser hvordan det udvikle sig.
StatsRemote.com ser interessant ud - ved du om den løbende opdatere indtjeningen eller den er xx timer bagud?
Du kan selv indstille opdateringsfrekvens, dog min. hver 15. minut.
Eneste ulemp er at man ikke kan se indtjening pr. program; kun pr. affiliate netværk. Der findes andre programmer som kan det, men de har ikke alle de små danske niche-affiliate netværker med, så de er kun interessante hvis man kun køre med de store internationale (usa) affiliate netværker.
Det gode med Statsremote er at supporten er lynhurtig til at tilføje programmer. For en af mine sites har jeg har f.eks. en ekslusiv affiliate aftale som kører på virksomhedens egne affiliate scripts. Statsremote kan logge på deres private affiliate software, så jeg også kan se mine stats fra dem.
Jeg kender ikke andre software som understøtte det hele.
Mediascript vil fra næste uge begynde at blive forbedre kontinuerligt.
Vi går efter at få alle medier ind som vi kan finde, eller bliver mindet om. Vi holder os dog til Danmark i starten, men Norden kommer i 2013.
Siden har været glemt lidt de sidste 6 måneder, og derfor går vi nu all in med idéen. Så vi håber klart på at vi i fremtiden kan komme op på niveau med Statsremote :)