|
Hvad med http://www.drawnalism.com/ ?
|
Hej Vi har lavet lidt forskelligt i den stil du kan se et par stykker herunder: Der er flere andre måder at gribe det an på, tag fat i mig hvis vi skal tage en snak omkring dit projekt. De bedste hilsner Meik meik@ballistic.dk |
Hvad er prisniveauet? Kunne være int. for alle her i tråden - jeres film er virkelig gode! |
LEON BIRDI
Vil du have gratis salgsværktøjer?
Tilmeld dig mit fede nyhedsbrev lige her:
Det er meget svært at prissætte uden en konkret opgave at tage udgangspunkt i, der er mange faktorer der spiller ind i regne stykket: - Er der en idé til filmen? - Hvem skriver historien? - Hvor meget skal en evt historie tilpasses? - Skal der håndtegnes? - Skal der bruges illustrationer? - Dansk/engelsk/andet speak? - Musik? - Hvor lang skal filmen være? Det kan sagtens gøres til fornuftige penge hvor de fleste kan være med, men vi bliver nødt til lige at tage en snak om bare nogenlunde hvad filmen skal indeholde og hvordan det forholder sig med de ovenstående punkter, er man på helt bar bund, hjælper jeg selvfølgelig med hele processen. /Meik |
USD 59/måned - er det dyrt? Jeg har sammen med en samarbejdspartner lavet flere "animationsfilm" (stop motion) for kunder, og alt under 15k for en video er i mine øjne useriøst. Det handler ikke kun om at kunne et bestemt program, eller at kunne tegne så en mand ligner en mand, eller formidle budskabet rigtigt, eller encode filen i det rigtige format, så det ser godt ud på Youtube. Det handler om at kunne levere det hele, og ikke mindst hjælpe og rådgive kunden i at få mest ud af mediet. For ofte skal kunden hjælpes med at finde de skarpe pointer frem, og som måske bagefter behøves at skæres til. Undskyld onelo hvis jeg går lidt hårdt til dig, men USD 59/måned er rigtig billigt. PS. Meik Jessen, Ballistic, hvis du er med på en lytter i denne tråd, så har jeg ikke set jeres produktioner før jeg skrev det her, så håber på ingen måde at i føler jer truffet. |
Morten Jensen/Medievideo må kunne sådan noget. Jeg har i hvert fald lavet et par speaks for ham til det formål. :-) |
Hej Meik. |
LEON BIRDI
Vil du have gratis salgsværktøjer?
Tilmeld dig mit fede nyhedsbrev lige her: