Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere videoer ønskes hver måned

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg søger hjælp til videoer.

Det er mig som stripper der skal tages video af hvem er jeg på siden klik her

videoer blive  omkring 1 time til samme hver del i showet klippes

kopi rettigheder stripdanmark stripper Mik køre nede i af videoer fodnoten

jeg regner med i stedet flere gange tages en gang hver måneden cirka

krav  en stol der er holdbar

jeg finder model pige til lap dansen eller i vis i har kontakter men der betyder pris og tidspunkt kan også noget.

budget kan vi snakke om men der betyder tiden hvornår kan og hvor og hvad der leveres til de kroner , der er det sikkert forskelligt fra sted til sted hvad leveres og tidsrammen med mere .

Det er ikke afgørende Jylland eller Sjælland da man ikke er samme sted altid hver dag , derved dagen tidspunktet kan godt betyde noget  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:03

der skal ikke samme sætte video noget det bliver små 20-40 dele der klippes ud på omkring 1 minut varighed alt det der er perfekt bruges man kan jo ikke stå hovedet på en stol 10 gange på en dag så vælter man omkuld af træthed så første gang tages skal det fungere og vis noget ikke bliver må jeg booke en ny tid om måske en uge eller når der er tid .

budget er ikke fastsat der er meget der betyder noget om du kan gå i gang nu eller om en måneden heller i gang nu få taget en time der klippes ud

behøver ikke rettes vildt i videoer da der løbende gerne skulle komme flere så på et tidspunkt skal der sikkert sammen klippes noget når der er taget en del gange men man starter jo et sted

jeg kunne tænke mig også flere modeller en mig  fik videoer jeg skal nok anbefale og bruge den som hjælper mig i gang

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:01

jeg har desuden flere opgaver løbende når vi første er i gang

nye stripper skal tages video af

alle shows valg skal video af body tequila , fløde skum , susi spisning på model jeg regner med mindste nok koste et par 1000 kroner hver gang

Når der er meget kan skal der laves en redigeret video i et samspil af det bedste fra flere video , men til at starte med køre en gang igennem , men det er ikke med i først tilbud , men vil bare i gang med en der optager en gang video og så aftaler vi flere gange efterfølgende , man opbygger løbende til siden , det kommer ikke på en dag

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:46

der behøves ikke haves video kameraer det eneste krav er du holder der gives løn for at optage videoen , det er intet krav du er video fotograf til daglige da kvalitet meste skal vises det er ude til et polterabend det tages og der kommer en fotograf normalt ikke så det hele skal være naturligt som muligt det kan være

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:13

jeg har ikke fastsat budgettet men når først er i gang kommer der mere jeg regner med med det vigtigste på siden det bliver videoer

jeg regner med et par videoer  stykker om ugen , men vil dig gerne først i gang med 1 video der klippes ud i små dele

det er vigtigt der haves tid nu , da jeg gerne skal i gang seneste næste uge , jeg kan ikke side vente uger på der kommer ledige tider

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:47

Hej Michael

Hvis det er meningen, at det skal se lidt hjemmelavet ud, så synes jeg da bare, du skal tage et kamera med ud en gang imellem og så give en lille rabat, hvis de gider hjælpe dig med at filme.
Måske vil nogen endda være vildt stolte over bare at få deres navn på som fotograf.

Men der kan selvfølgelig også sagtnes være mange, der ikke gider have stripperfilm liggende på nettet, med deres egen lejlighed som location.

Venlig hilsen

Hans

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:00

Hans Stokholm Kjer:

Hej Michael

Hvis det er meningen, at det skal se lidt hjemmelavet ud, så synes jeg da bare, du skal tage et kamera med ud en gang imellem og så give en lille rabat, hvis de gider hjælpe dig med at filme.
Måske vil nogen endda være vildt stolte over bare at få deres navn på som fotograf.

Men der kan selvfølgelig også sagtnes være mange, der ikke gider have stripperfilm liggende på nettet, med deres egen lejlighed som location.

Venlig hilsen

Hans

De fleste vil ikke have der ligger et problem ved private  fester eller diskoteker  , men jeg har meget tit selv et kameraer med ud , dog er folk tit fulde dem til festen så også oveni der er  et minus lige at give et fuldt menneske et videokameraer i hånden

men måske skulle jeg skrive andre steder ud end her , for vis jeg bruger folk der har kameraer til 100.000 kroner med mere dem som er video fotograf ,det er jo ikke noget som er billigt både deres timeløn skal jo dækkes og deres udstyr koster jo kroner , men det er ikke nødvendigt , men de enkel som har skrevet har dyrt udstyr så jeg ramt lidt forkert , det må gerne være en amatør fotograf eller en som bare gerne vil hjælpe mig.

måske skulle jeg afholde film stripper events fester , hvor der laves et tilbud med film , måske skulle jeg ligge et tilbud på egen hjemmeside , men overvejer lige nu hvad jeg skal gøre ,

jeg skal jo bruge hver måneden nye filme og der er mange 1000 kroner dyrt for der skal jo nyt hele tiden på siden , det er jo ikke som fremvisning produkt , men mennesker de bliver tit bedre til sit erhverv da man arbejder med det og noget bedre vil man heller have på siden og det er harme dyrt kaste flere 1000 kroner ud og 1½ måneden efter noget nyt da man er bedre nu så er det bedre med en amatør der tager eller måske findes en video fotograf der vil tage videoer hele tiden til under sin normale kostpris men tager opgaven måske også fordi ved der er fast arbejde nærmeste hver uge for der er jo også andre stripper end mig, der skal have video end mig

videoer ved jeg lære en ekstrem stor del af så det vil også være den del hvor jeg ser de gode og dårlige ting i showet derved ved løbende film vil jeg lære en del og blive en bedre stripper og nye stripper skulle også gerne tage videoer af så det er også del af forbedringer af sit eget shows det bruges til og til alle mine formål det skal bruges til er det skyde over målet at bruge måske 5000 kroner til en ny stripper

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 09:07

Du kan kontakte Peter Bjerke, han kan sit kram :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:21

Eyki.dk:

Du kan kontakte Peter Bjerke, han kan sit kram :)

jeg regner med det er ham her http://www.peterbjerke.dk/ , jeg har i hvert fald skrevet en mail til ham

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:26

har en enkel fest OK der kan tages video film af  , så jeg søger en der kan holde et video kamera , det behøver ikke være en super professionel , det dog må det gerne være en der kommer fra københavn af

Da man ved aldrig hvad man kommer ud til , det sagtens kan være det er lidt vuggende stol til lap dansen til man kan stå på hovedet på den men man ved aldrig hvad de har på stedet , der kan jo også være lidt plads eller løs gulv eller gulvtæppe der ikke er fast så man ikke kan danse perfekt , eller musik ikke virker ingen lyd det er ikke ideelt når man udføre et shows , så det er dyrt at bruge den dyreste video fotograf når man ikke kender stedet man kommer ud

Men den rette fest hvor booking betingelserne opfyldelse og de er i party stemning , ja der er det sikkert der kan levres den perfekte video

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)