jeg søger hjælp til videoer. Det er mig som stripper der skal tages video af hvem er jeg på siden klik her videoer blive omkring 1 time til samme hver del i showet klippes kopi rettigheder stripdanmark stripper Mik køre nede i af videoer fodnoten jeg regner med i stedet flere gange tages en gang hver måneden cirka krav en stol der er holdbar jeg finder model pige til lap dansen eller i vis i har kontakter men der betyder pris og tidspunkt kan også noget. budget kan vi snakke om men der betyder tiden hvornår kan og hvor og hvad der leveres til de kroner , der er det sikkert forskelligt fra sted til sted hvad leveres og tidsrammen med mere . Det er ikke afgørende Jylland eller Sjælland da man ikke er samme sted altid hver dag , derved dagen tidspunktet kan godt betyde noget |
der skal ikke samme sætte video noget det bliver små 20-40 dele der klippes ud på omkring 1 minut varighed alt det der er perfekt bruges man kan jo ikke stå hovedet på en stol 10 gange på en dag så vælter man omkuld af træthed så første gang tages skal det fungere og vis noget ikke bliver må jeg booke en ny tid om måske en uge eller når der er tid .
budget er ikke fastsat der er meget der betyder noget om du kan gå i gang nu eller om en måneden heller i gang nu få taget en time der klippes ud
behøver ikke rettes vildt i videoer da der løbende gerne skulle komme flere så på et tidspunkt skal der sikkert sammen klippes noget når der er taget en del gange men man starter jo et sted
jeg kunne tænke mig også flere modeller en mig fik videoer jeg skal nok anbefale og bruge den som hjælper mig i gang