Hej Mikael Jeg har sendt dig en privat besked - hvis du skulle få brug for en videofotograf når du er i Jylland |
tak har besvaret den PM
ved spørgsmål må i gerne skrive det i tråden end sende en PM og især skrive sendt PM heri tråden , husk vis sender må i helst ikke skriv sendt PM i tråden , så er det en god ide skrive sit spørgsmål i tråden , jeg ser dog helst i skriver i tråden end sender en PM
vedr fotograf det behøver du ikke være påpeger jeg , jeg kan sagtens selv have kamaer med .
jeg har dog fået nogle 5-6 PM og mail det kunne jeg godt have tænkt nogle af dem havde stillet deres spørgsmål i tråden i stedet for
Det kan sagtens slå samme med du køre ud som chauffør for mig da jeg altid tager toget normalt da jeg har opdaget man får en stiv krop vis man sider i bil for mange kilometer så kan man slet ikke danse , da jeg gerne vil vise dans de steder så er det meget nødvendigt at kroppen fungere
derved vis har et erotisk danser jobs ved er det kørsels fra en tog station ud til jobbet , dog køre jeg aldrig meget over 20 kilometer med bil ellers kræver det en del strækøvelser bagefter og så mister jeg den sparet tid i bil så der kan jeg tit finde på at tage en bus der er mere plads og hurtigt frem er ikke altid afgørende imellem jobs vis kroppen ikke er der når man kommer frem men man har stive ben
budget ser jeg mere på det bliver tit og jeg så kan se en video af sit shows derved kan man oveni lære noget af videoerne som er afgørende i sin udvikling som stripper at man ser sine egne fejl .
Kan dog godt bruge flere videoer på siden , men regner med vis en chauffør tager video kan jeg ved en stor mængde få mere ud ad det eller kan få en til festen måske til at tage ikke stor chance folk er jo tit fulde .
men vis koster flere 1000 kroner hver gang er det også dyr feedback til at lære hvad man kan forbedre i sit shows så jeg vil prøve holde denne udgift nede