Hvad med at lave en liste over hvilke domæner man kan købe ved dig? Ja, den kommer frem når man trykker Search Multiple TLDs - Men det ville måske være smart, at det stod på em side for sig selv, så det er nemmere at finde. Og var det ikke også en god idé at købe smhosting.dk?
Hvad med at lave en liste over hvilke domæner man kan købe ved dig? Ja, den kommer frem når man trykker Search Multiple TLDs - Men det ville måske være smart, at det stod på em side for sig selv, så det er nemmere at finde. Og var det ikke også en god idé at købe smhosting.dk?
Hej Emil
Hjemmesiden bliver ændret i næste uge, med information om webhoteller, domænenavn, salgsbetingelser m.m.. Jeg venter på et design og et ssl certifikat. Der kommer iøvrigt flere domæner i shoppen.
Det er bare et hurtigt lille tilbud på .eu domæner, mens jeg venter på at komme videre med hjemmesiden.
dvs der er ingen fordel i at købe det ved dig, derudover tager du mere end dobbelt så meget for et .dk end det kan fås til andre steder. Du starter din virksomhed med at lave "lowcosttilbud", du får nok mere success ved at koncentrere dig om at lave kvalitetsudbud af ydelser fremfor at lave en "cut and paste" udbyder, er set 100 gange før... bare et godt råd.
dvs der er ingen fordel i at købe det ved dig, derudover tager du mere end dobbelt så meget for et .dk end det kan fås til andre steder. Du starter din virksomhed med at lave "lowcosttilbud", du får nok mere success ved at koncentrere dig om at lave kvalitetsudbud af ydelser fremfor at lave en "cut and paste" udbyder, er set 100 gange før... bare et godt råd.
Nu havde jeg muligheden for at tilbyde .eu domæner til en god pris, inden min hosting hjemmeside er færdig. Hvad har det med min pris på .dk domæner at gøre.
Et af mine produkter er webhotel med telefonsupport, også på cms systemet, så nej jeg starter ikke ud med low cost.
Hvis der er andre der skal af med sure opstød, bedes i venligst starte en ny tråd eller skrive pm. i stedet for at ødelægge min tilbudstråd.