Jeg ved godt der i forvejen er mange tråde omkring lige netop dette emne, så beklager hvis jeg spammer forummet. Jeg er helt iværksætter, så jeg leder efter en billig webshop løsning. Men den skal ikke være så billig at den ikke duer til formålet. Først har jeg kigget på webshops som færdige løsninger, men jeg har ikke 8.000-12.000 kr. på nuværende tidspunkt, til at investere i dette. Jeg har også kigget på "Lav selv løsninger" magento/prestashop osv. Det har jeg hverken evnerne eller ikke mindst tiden til at sætte mig ind i. Det sidste jeg lige har kigget på er hos http://danhost.dk/ der sælger en webshop til leje for 249 kr. om måneden, men med gateway + betalingsmodul og webhost osv, så løber det faktisk op i en halv pebret månedlig betaling, og bliver selvfølgelig meget dyrere i længen, end hvis man havde sin egen. Så kommer det store spørgsmål, then what? Jeg har ikke den store viden på området, men regner med min webshop skal kunne følgende: - Betaling med visa/dankort osv. - Betaling via PayPal - Mulighed for jeg selv kan oprette/redigere osv på produkterne Andet ved jeg sørgeligt nok ikke. Alt i alt skal webshoppen fungere, og gerne godt :) Er der nogle her der kender nogle billige men gode løsninger til dette? Jeg har selv kigge lidt på EU Design, (de er vidst også på amino). Findes der nogle webshops man kan købe på afbetaling? Jeg har lige startet et meget lille firma, og kunne egentlig godt tænke mig at købe en webshop undervej, men har brug for at sælge nogle produkter først, da jeg selv nødigt skyder flere penge ind i mit firma, end jeg har gjort til nu. Og der hvor jeg bliver besværlig, for ikke at sige komplet umulig, er at jeg meget gerne vil have webshoppen nuuuuuuu Ydermere vil jeg gerne høre gode råd, med valg af webhotel osv, men gik egentlig ud fra jeg valgte det hos samme sted jeg køber webshop. (Eller de kan henvise mig til det webhotel der matcher mine behov bedst.) |
Jeg tror du skal tænke på at det er et krævende projekt at starte en webshop op. Det kræver meget i produktkøb, seo, styring, regnskab osv. Jeg tror ud fra din beskrivelse desværre ikke du har resourcerne til at starte en webshop op. Derimod synes jeg du skal prøve at Google "affiliate marketing". Her kan du starte utrolig billigt op (domæne, hosting og wordpress) for ca. 150 kr. det første år.
Vh
Casper