Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Webdesign til KameraTjek.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:

Mikael christiansen:
nu skriver du selv pricerunner jeg må erkende den side ser ud til at kunne mere end den side du får

Hvor ved du det fra :) Du har jo ikke set siden live.

Der bliver også lavet et filtreringssystem hvor man kan flitrere sin søgning efter de ting som du nævner og mere til..

jeg kunne ikke se felter på det billedet du havde uploadet, men vis der kommer alle de felter bliver siden super god

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:41

Her kan du se det

Dette er dog den gamle version af filtersøgningen, men i den nye indholder der dem som du sagde og nogle flere til (Den nye ligger ikke på min pc)

Og her er så sammenligningerne

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 23:48

Hej

Fin side - hvordan I vil overvinde andre lignende sider ved jeg ikke, men held og lykke. :-)

Designmæssigt synes jeg det er ok når det med kategorier rettes (som nævnt af andre), men jeg synes, den er meget proppet. Søgeboksen i toppen er fin, men derfra og ned er det for mig blot en stor samling af billeder og tekst. Det er nok utroligt svært at lave anderledes, og mange prissammenligningssider er sådan - men nogle gange kunne man godt ønske, at alt overflødigt blev cuttet af forsiden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:48

Siden den kommer til at se super ud og fungere perfekt .

Ja , der er mange på markedet ,men den rette ånd tror jeg man kan komme langt.

vis dog kan tage video film hvordan nogle kameraer fungere tror jeg siden sælges endnu bedre da det virker som et mere vigtigt medie lige nu , men få mere gang i siden når den er oppe , der er mange ideer sikkert kender du de fleste , det er bare  en udfordring at udføre det hele.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 14:49

Tak for dit feedback. Det med videofilm var en rigtig god idé. Jeg tror sikekrt jeg kan få nogle billede 3D reviews af kameraet fra udlandet til en god pris.

Tusind tak!

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)