Feedback på Webdesign til KameraTjek.dk
Tilmeldt 15. Aug 11
Bull
Fra
Bull
Skrevet
07-06-2012 kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg vil gerne have feedback på det kommende prissammenligngs website : KameraTjek.dk ala Pricerunner.dk
billedet kan også se her i en større version: http://kameratjek.dk/kameratjek2.0.jpg
Programmeringen starter næste måned.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
07-06-2012 kl. 22:20
Svar
Kameraet i logoet bryder jeg mig ikke. Fonten er heller ikke god.
= Logoet fungerer ikke.
Jeg kan meget godt lide det gule/orange tema.
Der mangler noget ude i kategorierne, der skal gøres noget ved den boks. (Gul/orange boks måske)
Mvh. Bertil Boisen.
Svar
Tilmeldt 15. Aug 11
Bull
Fra
Bull
Skrevet
07-06-2012 kl. 22:22
Svar
Logoet er bare en illustration som skal henvises til "Her skal logoet være", og det er midlertidigt - Det var heller ikke det jeg ville have feedback på.
Boksen skal jeg tænke over - Tak for det!
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
07-06-2012 kl. 22:22
Svar
Jeg ville nok gøre kamera objektivet/søgeren, eller hvad det hedder, lidt større på logoet. Proportionerne ser lidt mærkelige ud lige nu.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
07-06-2012 kl. 22:23
Svar
Der var nogen hurtigere...
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
07-06-2012 kl. 22:25
Svar
Boksen skal nok være en version af en af de gule farver der allerede er brugt men så skal opacitien sættes til 50% så den bliver en del lysere.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
07-06-2012 kl. 22:30
Svar
Anbefaler stærkt du gør meget mere ud af den liste under kategori og sætter det hele i alfabetisk rækkefølge. Gør det gerne så simpelt som muligt og gerne større skrift. Næsten alle sider har deres produkter alfabetisk rækkefølge, så når man besøger en anden hjemmeside med masser af produkter forventer man det samme.
Svar
Tilmeldt 15. Aug 11
Bull
Fra
Bull
Skrevet
07-06-2012 kl. 22:35
Svar
Tak skal du have Mihammed :) Det vil jeg gøre.
Og bertil - Det var faktisk en god ide :)
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
nu skriver du selv pricerunner jeg må erkende den side ser ud til at kunne mere end den side du får
god ide kunne søge efter muligheder
sætte sine krav efter mange ting mange flere end det her kan man sætte det efter
pris 1
HDV Hard disk Harddisk / Hukommelseskort Hukommelseskort Internal flash / Hukommelseskort Vis flere SD-type Indbygget hukommelsesstørrelse Optisk zoom Indbygget hukommelse Progressive scan for billeder 3D LCD skærm Lyd Forhandler
Svar
Tilmeldt 15. Aug 11
Bull
Fra
Bull
Skrevet
07-06-2012 kl. 23:29
Svar
nu skriver du selv pricerunner jeg må erkende den side ser ud til at kunne mere end den side du får
Hvor ved du det fra :) Du har jo ikke set siden live.
Der bliver også lavet et filtreringssystem hvor man kan flitrere sin søgning efter de ting som du nævner og mere til..
Svar