Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdi af autosurft his....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen..

Jeg har et spørgsmål omkring autosurf hits. Jeg kan godt gætte mig til at værdien af disse hits er begrænset, men tror i at det ligefrem kan være skadeligt for en webshop at ligge i en autosurft database. Altså tror i det kan virke uproffesionelt og afskrækkende. Mit spørgsmål er vel egentlig.. Hvis du var i gang med at autosurfe og så en webshop som havde lige netop det produkt du manglede, vil du så bliver afskrækket af at du fandt det via en autsurf side eller vil du være ligeglad med dette?

Til de af jer der ikke ved hvad autssurft er kommer her et lille eksempel.

En autosurft side har 100 personer tilmeldt. Disse 100 personer har hver en hjemmeside som de ønsker skal få trafik(altså 100 hjemmesider). Så går de allesammen ind og ser de 99 andres side og optjener derfor 99 visninger hver. På den måde skal man selv ind og se de andres hjemmeside, men for hver side du ser, bliver din side vist igen.

Dette er meget tidskrævende men jeg har en god ide til at hvordan jeg kan få en stor del af disse visninger (Og nej det er ikke ved at bruge snyde software).

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:02
Jeg kunne aldrig finde på at handle igennem noget jeg havde fundet ved de her autosurf og bliv rig programmer/sider. Jeg ville dog heller aldrig nogensinde benytte dem, så jeg er måske ikke den rette at spørge.

Jeg kan ikke helt se hvad pointen skulle være i at være med i disse autosurf, ofte vil brugeren jo slet ikke se din side men du ville stadig få et hit. Så din statistik på hjemmesiden ville være noget nær ubrugelig for dine chancer for at måle på dine besøgendes adfærd og hvordan du bedst mulig får dem vendt rundt til købere vil være umuligt, i og med mange af dem er folk der reelt slet ikke har set din side.

Så personligt ville jeg holde mig langt væk fra den slags.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 21:56
Dato: 06-06-2007 20:01:50
Forfatter: Martin Tygsen

Jeg kan ikke helt se hvad pointen skulle være i at være med i disse autosurf, ofte vil brugeren jo slet ikke se din side men du ville stadig få et hit.

Der er forskellige autosurf sider. Der er dem hvor man åbner siden og så køre det bare, og så er der dem hvor man skal ind og klikke ind på hver side for at blive krediteret. Men der er da ingen tvivl om at kvaliteten af disse hits vil være begrænset men hvis man nu kunne få rigtig mange af dem - gratis, vel og mærke?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:05
kender ikke så meget til de autosurf systemer, men jeg tror stadig ikke det ville give nogen form for god reklame eller salg at være med i dem. Jeg tror også ofte at de folk der benytter sig af autosurf programmer ikke altid er lige købestærke. Men det er måske bare en fordom

Lad os se hvad andre mener
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:26
Folk der autosurfer er ikke det fjerneste interesserede i de sider de besøger (generelt set), medmindre at de sider de besøger kan tilbyde en større indtjening. Folk surfer kun for pengenes skyld, og når de er færdige med det ene system, går de videre til det næste.

Der stor skepsis i branchen ift. de sider som bliver vist, da man ved at mange af de systemer der kører, ikke er bæredygtige.
De bygger på at der kommer et større indskud ind, end der kommer ud.

Der er godt nok stillet en række nye krav til branchen, men det er stadig samme grundmodel de fleste kører efter, som før 12DailyPros sammenfald, og ScamPays (Stormpay) svindelnumre.

Jeg går ud fra at dine varer ikke har forbindelse til branchen, hvilket vil få mig til at tro, at medmindre at de er meget specielle, så ryger de på folks personlige filter, som kun slipper procenter, payback, scam scam scam, dage etc. igennem.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 22:31
Dato: 06-06-2007 22:05:04
Forfatter: Martin Tygsen

Jeg tror også ofte at de folk der benytter sig af autosurf programmer ikke altid er lige købestærke. Men det er måske bare en fordom

Der er rigtig mange der tjener gode penge derinde, men de er væk ligeså hurtigt de er tjent, da det er en meget usikker branche.
Derudover er der også mange asiater som investerer minimumsbeløbet på ofte $6, og så lader dem vokse. Ofte er det deres eneste penge, hvilket ikke gør dem ekstremt købestærke.

Men ellers er det herr og fru world der arbejder med det.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 22:38
Det kan godt være dette lyder lidt flabet, men det er ikke ment sådan. Er rigtig glad for at folk gider komme med deres mening og kommentar...

Men jeg skrev allerede i starten at jeg var klar over at værdien af disse besøgende nok var begrænset. Spørgsmålet går på om det kan skade butikken, altså om det kan jage kunder væk at siden er med i sådan et program?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 22:45
Dato: 06-06-2007 22:37:32
Forfatter: Morols
Det kan godt være dette lyder lidt flabet, men det er ikke ment sådan. Er rigtig glad for at folk gider komme med deres mening og kommentar...

Men jeg skrev allerede i starten at jeg var klar over at værdien af disse besøgende nok var begrænset. Spørgsmålet går på om det kan skade butikken, altså om det kan jage kunder væk at siden er med i sådan et program?

Hos mig ville din troværdighed dale lidt, så ud fra en enkelt kundes synspunkt er svaret, ja.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:10

Du beskriver programmet som, at dem der benytter det (ser hjemmesiderne) også er dem der får fremvist deres hjemmeside
Så du kan spørge dig selv, - om du vil handle med nogle af de hjemmesider?

En side som ligger i et netværk af "tvivlsom karakter" ville jeg ikke handle med,

så bruger jeg hellere 30 sekunder på google til at finde 100 andre relevante og troværdige indkøbsmuligheder.

Man kan sammenligne disse "programmer" lidt med spam-mails,
og det kan undre mig at man ofrer energi på at få trafik til sin hjemmeside på den måde?
brug hellere den samme energi på at optimere hjemmesiden lidt, eller besøg nogle fora
og giv den lidt omtale den vej - er produktet i orden går resten jo af sig selv.

Det er virkelig en skam at der er så mange der er af den opfattelse af Internettet er STEDET
hvor man blot skriver lidt på en hjemmeside, for derefter at sætte sig ned og tælle millioner.
Langt hovedparten af dem der tjener penge på internettet, arbejder seriøst for det og fortsætter med det når pengene begynder at dumpe ind.
Og så er der jo de enkelttilfælde som efterfølgende sælger deres firma for mange millioner,
men det har ikke været MLM eller andet gøgl.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)