Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogen af Thomas Rosenstand

Side 3 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

SERPNAME:
I know :) Men jeg skal også have lidt styr på økonomien :) Lige nu kan jeg ikke få mit regnskab til at gå op. Så når det er på plads så kommer bestillingen:)

Ja det er da ærlig snak :-) Er det helt galt denne måned skal jeg da gerne låne dig pengene så du kan få købt bogen.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:54

Thomas Rosenstand:
Og til Michael Haahr: Send mig en mail (find adressen på www.concept-i.dk) og fortæl mig, til hvilken URL du vil have et par gode links - du skal ikke snydes, fordi du købte bogen til normalprisen :-)

Køber gerne til normalpris, hvis der følger et par gode links med Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:58

Frank Rasmussen:

SERPNAME:
I know :) Men jeg skal også have lidt styr på økonomien :) Lige nu kan jeg ikke få mit regnskab til at gå op. Så når det er på plads så kommer bestillingen:)

Ja det er da ærlig snak :-) Er det helt galt denne måned skal jeg da gerne låne dig pengene så du kan få købt bogen.

Nej nej det er slet ikke det :) Min virksomhed har et dejligt overskud :) Men lige nu passer mine tal i mit fakturaer program ikke med de tal der står på virksomhedskontoen :) Jeg skal lige finde fejlen...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 00:21

SERPNAME:
Nej nej det er slet ikke det :) Min virksomhed har et dejligt overskud :) Men lige nu passer mine tal i mit fakturaer program ikke med de tal der står på virksomhedskontoen :) Jeg skal lige finde fejlen...

Ja ja, det må du hellere få afstemt så er er orden i bogholderiet, der er ikke altid det sjoveste af rode med regnskaber. Det faktisk en kedelig opgave syntes jeg. Men god arbejdslyst :-)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:26

Frank Rasmussen:

SERPNAME:

Ja ja, det må du hellere få afstemt så er er orden i bogholderiet, der er ikke altid det sjoveste af rode med regnskaber. Det faktisk en kedelig opgave syntes jeg. Men god arbejdslyst :-)

Ja ellers bliver de kloge hovder hos Told og Skat ikke glade :D

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:04

Cap'n Halfdan Timm:
En hurtig heads-up: prisen på forsiden står til 215kr, men i betalingsflowet er den på 235kr. Som jeg ser det skylder du en sodavand, når lejligheden byder sig. ;-)

Tak for heads-up! Prisen er nu rettet, og vi trækker selvfølgelig kun de 215 kr. på betalingskortet. Det var en slåfejl fra min side - beklager.

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 09:14

Jeg tror også at jeg skal have købt bogen igen nu, jeg var næsten færdig med den da jeg glemte den på et hotel nede i Berlin.

Jeg har også kun gode anbefalinger om bogen.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 09:18

Jeg syntes nu alligevel om prisen var 180 eller 260 kr. så er det så meget tjent hjem igen på den dejlige viden man får ind! Ens nye synsvinkel på tingene :)!

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 11:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lad mig bare være ærlig at sige, at det indtryk jeg havde dannet mig af Thomas Rosenstand som jeg kun kender til fra Amino, lå i den stereotyp som betegnes som smartass.

Efter at have læst blot nogle få linjer, er jeg blevet klar over, at nok er virkeligheden klog, men det er Thomas Rosenstand også.

Jeg har derfor bestilt bogen, og trods 35 års erfaring som iværksætter og 52 år på denne planet, så vil jeg faktisk læse bogen og give den en chance for at rykke mig. Jeg giver mig alligevel ikke af som boganmelder, - så derfor vil jeg faktisk allerede nu opfordre andre til ihvertfald at læse det gratis uddrag - men husk at tage Ja-hatten på først.

For der er nemlig en rød tråd bag alle iværksættersuccesser, - og det er netop villigheden til at lade sig rykke.

Jeg giver mig heller ikke af med at lave reklameindlæg, så derfor vil jeg blande cupcakes ind i min opfordring. En historie om en iværksætter hvis idé  ramte tidsånden, timingen og placeringerne af butikkerne var perfekte, og et superdrive fra stifteren selv. Som var en smartass. Da successen var i hus forblev han en smartass, og nedgjorde sine ansatte. Problemet er så, at virkeligheden er klog. Og at folk der har tjent mange penge ved det! Så en finansiering af en kommende ekspansion bliver op ad bakke, og på et tidspunkt er timingen forpasset - og så er det slut! 

215 kroner - det er prisen på en god cigar - og jeg sætter mig ud på altanen og læser bogen istedet for. Det tror jeg er sundt. Begge dele!

Rigtig god fornøjelse til alle jer der som jeg nu skal igang med at læse bogen.

Michael

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 11:50

Så er jeg også hoppet med på bølgen. Jeg glæder mig til at bruge min sommerferie på at læse bogen!

 iPhone 6

Side 3 ud af 8 (71 indlæg)