Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogen af Thomas Rosenstand

Side 4 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for masser af feedback og pæne ord - og for de sindssygt mange ordrer, der er tikket ind på den trykte udgave det sidste døgn. Jeg var lige ved at tro, at trykte bøger var en saga blot!

Inden det her tilbud blev der solgt én trykt udgave for hver14 elektroniske.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:49

Thomas hvis du nu også havde udgivet SEO LEX på tryk, så havde jeg købt den... Gider ikke det e-bog pis :) Så jeg håber det sker snart :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SERPNAME:

Thomas hvis du nu også havde udgivet SEO LEX på tryk, så havde jeg købt den... Gider ikke det e-bog pis :) Så jeg håber det sker snart :)

Det sker ikke af den simple grund, at SEO-LEX udover tekst og billeder indeholder tæt på 3 timers video, som jeg bare ikke kan hitte ud af at integrere i en trykt bog ;-)

Så er der også det faktum, at SEO-LEX i februar kom i sin tredje udgave - disse årlige opdateringer er nærmest nødvendige med det tempo, den verden ændres i. Det er MEGET nemmere og MEGET billigere at få opdateret en elektronisk udgave. Husk på, at en opgradering til nyeste version kun koster 395 kr. - og et nyindkøb koster 1.495 kr. Var det en trykt bog, skulle det gamle oplag destrueres og et helt nyt trykkes - og en ny udgave ville ikke kunne sælges så meget billigere.

Et hint: Mange printer SEO-LEX selv eller går til Vester Kopi eller andet sted og får det gjort. Så har de den som både "trykt" og elektronisk.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:00

Thomas Rosenstand:

SERPNAME:

Det sker ikke af den simple grund, at SEO-LEX udover tekst og billeder indeholder tæt på 3 timers video, som jeg bare ikke kan hitte ud af at integrere i en trykt bog ;-)

Så er der også det faktum, at SEO-LEX i februar kom i sin tredje udgave - disse årlige opdateringer er nærmest nødvendige med det tempo, den verden ændres i. Det er MEGET nemmere og MEGET billigere at få opdateret en elektronisk udgave. Husk på, at en opgradering til nyeste version kun koster 395 kr. - og et nyindkøb koster 1.495 kr. Var det en trykt bog, skulle det gamle oplag destrueres og et helt nyt trykkes - og en ny udgave ville ikke kunne sælges så meget billigere.

Et hint: Mange printer SEO-LEX selv eller går til Vester Kopi eller andet sted og får det gjort. Så har de den som både "trykt" og elektronisk.

Jeg kan vel ikke købe opdateringerne uden at have købt the main book. Vel?

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:03

SERPNAME:

Nej - det kan du ikke. Men godt forsøgt :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:12

Thomas Rosenstand:

SERPNAME:

Nej - det kan du ikke. Men godt forsøgt :-)

Ja det er ikke så godt :-)

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:58

Thomas Rosenstand:

Tusind tak for masser af feedback og pæne ord - og for de sindssygt mange ordrer, der er tikket ind på den trykte udgave det sidste døgn. Jeg var lige ved at tro, at trykte bøger var en saga blot!

Inden det her tilbud blev der solgt én trykt udgave for hver14 elektroniske.

En lille update om Amino-power: Siden jeg skrev ovenstående, er der røget yderlige 18 trykte bøger afsted + nogle E-Pub, og samtlige er kommet direkte her far Amino. Tak skal I have :-)

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:05
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas.

Det er dejligt med en trykt bog, som man kan tage med sig over alt. i bilen, toilettet, sengen osv.

Jeg har modtaget min bog: "Virkeligheden er klog" og da jeg viste kæresten den, skulle hun da også lige læse lidt i den, og hun sagde med det samme, at det var en skide go bog, og den ville hun også læse ;-)

Hvilken uddannelse har du egentlig? Eller er du bare 1000år gammel og fra en tidligere tidsalder, med den viden du har YesGeeked hi hi.

Jeg vil anbefale bogen til alle jeg kender og godt kan lide, plus alle dem jeg syntes opfører sig dumt, for så kan de måske lære at opføre sig ordentligt Wink he he "win/win" Det er også en godt gave at give Yes

Held og lykke med salget at bogen Yes

Dbh

Michael Haahr
Maler-maling.dk 

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Michael Haahr:
Hvilken uddannelse har du egentlig? Eller er du bare 1000år gammel og fra en tidligere tidsalder, med den viden du har

Tak for de pæne ord og ønsker!

Jeg har en 9. klasses afgangseksamen, og så er jeg IBA. IBA= I've Been Around Geeked

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 18:11

Hvis man bestiller idag, hvor længe går der før man får bogen?

Ved ikke om jeg har overset det, men hvad handler bogen om? Kan en 22 årig kommende iværksætter bruge den eller?

Side 4 ud af 8 (71 indlæg)