Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken emballage leverandør, skal jeg vælge?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Amino'er. 

Jeg står med et problem, jeg ved simpelthen ikke hvilken emballage leverandør jeg skal vælge? - Jeg har kigget på disse tre Grafical.dk, Pack2.dk, og Boblekonvulut.dk 

- Men jeg ved ikke hvilken en af disse tre jeg skal vælge, er der nogle af jer der har erfaringer med nogle af de nævnte? Eller kender i måske nogle andre gode emballage leverandører så må i meget gerne skrive det :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:53

Jeg kan anbefale Rajapack og jakodan :) begge har meget gode priser og hos rajapack kan du købe ALT til pakning af dine vare :)

Mvh

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pack2 har jeg snart handlet hos i 2 år. Har altid være tilfreds med deres produkter. Super kvalitet.

Mvh
Martin

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 20:46

Hej Chris , 

Mange tak for dit svar :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 20:47

Hej Martin Jensen , 

Mange tak for dit svar, lyder til Pack2 kunne være noget for mig. 

- Bare af ren nysgerrighed, hvilke nogle papkasser, poser mm. Bruger du fra Pack2 til at sende dine varer med? :-)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 21:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:10

Hej igen Martin , 

Mange tak for dit svar, så nemlig også at de havde fået ''Webshop'' kasser, overvejer kraftigt at købe nogle af dem bare lige for at prøve :)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 08:42

Hej Martin,

Jeg vil ligesom en af de andre aminoer anbefale jakodan - de har et fint udvalg og er meget pålidelige.

Når du kommer op i oplag og skal have din helt egen emballage - så ringer du til mig! Det kunne være sjovt at lave en smykke emballage som både er god til forsendelse og som er lækker at pakke ud ;o)

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 08:43

Jakodan kan stærkt anbefales herfra!

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 09:48

Stokholm Jewelry:

God aften Amino'er. 

Jeg står med et problem, jeg ved simpelthen ikke hvilken emballage leverandør jeg skal vælge? - Jeg har kigget på disse tre Grafical.dk, Pack2.dk, og Boblekonvulut.dk 

- Men jeg ved ikke hvilken en af disse tre jeg skal vælge, er der nogle af jer der har erfaringer med nogle af de nævnte? Eller kender i måske nogle andre gode emballage leverandører så må i meget gerne skrive det :-)

Hej Frederik. 

Det kommer vel også meget an på hvilken type emballage du vil bruge, og hvor mange du vil bruge. Til nogle af vores forsendelser benytter vi Embacollage, da de har været gode til at lave nogle unikke kasser der passer perfekt til vores behov i en af vores webshops, til andre ting benytter vi Jakodan, som vi også har været glade for. 

For mig er kvaliteten, prisen, og god kundeservice vigtigt. 

Hvis det var mig der solgte håndlavede smykker vil jeg gøre meget ud af netop emballagen i min webshop, da det er en del af jeres brand, og skal signalere kvalitet og noget unikt, ligesom jeres produkter skal gøre. Afhængig af mængden i forventer at sende mener jeg i bør overveje mulighederne for noget luksus emballage, som kan være med til at styrke jeres brand

Simon

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)