Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tanker omkring design på AppNyt.dk

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige præcis også det som har været idéen. Genkendelses-faktoren betyder en del! Ihvertfald i mine øjne :-)

Find de bedste apps her!

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 16:28

Godt at se at folk er tilfredse med designet! 

Har folk idéer til hvordan vi b.la. kan markedsføre os selv? Vi er nemlig ved at udtænke en masse strategier.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 16:53

Fed side i har jer der. Mit bud på markedsføring (jeg har ikke det mindste forstand på det vil jeg tilføje) er det jeg selv har brugt, og det er at skrive en masse unikke artikler (som i gør godt i forvejen). Jeg har ikke gjort meget i at markedsføre mine sider, men jeg har hver dag direkte trafik fra en masse andre hjemmesider (i bunden af artikler osv). Jeg er overbevist om at hvis i bliver ved med det, så kommer de besøgende af sig selv.. Og der er intet der slår unikke artikler i det lange løb.. Ellers er der garanteret nogle herinde der har meget mere forstand på markedsføring af end jeg har. Held og lykke med siden ihvertfald...

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 17:28

Evt. gør mere ud af jeres branding.

Lige nu er det eneste jeg husker jer på jeres logo. Resten af sidens designs har så lidt farver at der ikke er noget der rigtig skiller den ud fra andre siger. 

Andre ideer:

I kunne f.eks. lave en liste man kunne få på mail hvor i bedømte top 10 apps med et nyt tema for hver måned.

F.eks.

Januar:

Top 10 gratis apps for denne måned. 

Februar:

Top 10 tegne apps for denne måned. 

Marts:

Top 10 spil apps for denne måned.

Så ville man hele tiden være opdaterede på nye apps hver måned og man ville få mail fra jer så man evt. kunne vende tilbage til jeres side.

En anden ting.

I kunne også få et forum hvor man kunne få hjælp hvis man havde problemer med sin app. Eller skulle have hjælp til evt. opsætning eller lign.

Den sidste ting.

I kunne lave nogle små pjecer hvor der f.eks. var nogle "starter apps" man kunne begynde med når man har købt en ny smartphone. F.eks. nogle gode kamera apps, nogle spil apps, nyhed apps osv.

Derefter kunne i gå ned i en elektronik forhandler og spørge om de er intresseredet i at i kunne lægge nogle af disse pjecer. Det kunne jo kun være godt for dem da deres kunder følger det er en ekstra service og i får opmærksomhed.

Mvh. Daniel K. Petersen

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Skrevet kl. 17:35

Tak for dit svar Høy! :-)

Daniel Kongsted Petersen:
I kunne f.eks. lave en liste man kunne få på mail hvor i bedømte top 10 apps med et nyt tema for hver måned.

Rigtig god idé, som jeg også før har tænkt over. Noget i den stil vil helt klart blive indført snarest!

Daniel Kongsted Petersen:
I kunne lave nogle små pjecer hvor der f.eks. var nogle "starter apps" man kunne begynde med når man har købt en ny smartphone. F.eks. nogle gode kamera apps, nogle spil apps, nyhed apps osv.

Igen en rigtig fed idé! Tusind tak for det!

Tror du en kæde-butik, som f.eks. Fona og El-giganten kunne være interesseret i det (altså ikke hele kæden, men bare en enkelt butik), eller skal vi finde de små enkeltbutikker? Jeg tænker bare om Fona f.eks. ville sige nej, pga. at hvis de gør noget i den ene butik, så skal de gøre det i hele kæden.

Tusind tak for jeres svar!

Andre må endelig gerne komme med flere! 

Find de bedste apps her!

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 18:32

Altså det væreste der kan ske er at i får et nej. Men jeg har da set flere kæder der har opslag for forskellige arrangementer. Bla. netto, fona og kvickly.

Så bare prøv at gå hen og spørg.

Mvh. Daniel K. Petersen 

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Skrevet kl. 18:57

Vi prøver! Tak for dit forslag, stor hjælp!

Find de bedste apps her!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)