For noget tid siden spurgte vi rundt på en masse forummer (b.la. Amino) hvad folk tænkte om vores side www.Appnyt.dk, der var de fleste svar ens: "Gør det mere enkelt!".
Dette fik os drastisk til at tage vores design op til en debat, og det endte med at vi blev enige om at ændre det fuldstændigt, vi gik så meget som muligt efter det klassiske ordsprog "Less is more".
Nu står designet så mere eller mindre færdigt, og vi kunne godt tænke jer at høre hvad nogle erfarne rotter som jer, tænker om en side som denne? Både når det kommet til sidens design og indhold.
Ha' dog i mente at kommentar-visningen i højre side vil blive fjernet! :-)
Fortsat god grundlovs- og farsdag, fra hele AppNyt.dk's redaktion!
Skift den mørkerøde farve i logoet ud med en anden farve, jeg bryder mig ikke om den mørkerøde farve...
Jeg har det på præcis modsatte måde. Den røde farve er super lækker, og hele temaet med "Less is more" er genialt! Især når der snakkes apps og ikke mindst Apple som også selv kører det stilrene look.
Tak for kritikken! Jeg deler også din tanke om at sociale knapper skal fremhæves noget mere :-)
Omkring farven, så er det fordi at vi har været bange for at tage parti, altså Android eller iOS. Derfor valgte vi den røde, simpelthen fordi den ikke relaterede til Google Android eller Apple :-)